Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 1795 ggr
CarolinaE
12/24/13, 9:00 AM

Vem är Ängeln i ditt liv ?

Eller vilka. 
För mig är det min kära Mor som alltid finns för
mig. Hon är även min bästa vän, vi skrattar åt
samma saker och är oerhört lika. 
Och så kan jag berätta precis allt för henne,
hur tokigt jag än burit mig ät.

Annons:
CarolinaE
12/25/13, 2:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag glömde mina älskade husdjur, vad vore livet
utan dem ?

[Bettanbop]
12/25/13, 11:19 PM
#2

Jag har flera änglar, de första jag tänkte på var min syster och min mamma ❤️

Harrysmatte
12/26/13, 3:28 PM
#3

Vi var 3. Mamma syrran o jag. Idag är vi 2, syrran o jag. Endel människor förstår inte den relationen vi hade/har, det är synd…eg är det synd om dem som inte förstår. Bettanbop, gör det nog….😉för ni verkar med ha den 3samheten. 

När mamma dog, hon var 85, gammal, sjuk, färdig med livet. Jag kanske ska berätta med att vi jobbat inom äldreomsorgen alla 3! Kanske man får en annan syn….på döden, menar jag…

Klart vi sörjde och saknade henne, men hon hade levt sitt liv, bra, precis som hon ville, och hon ville inte mer. Så då kan inte jag förstå varför jag ska sörja? 

Vi hade alltid så roligt, och vi tror inte mamma ville att vi skulle börja ha tråkigt nu. Dö, det var ju det hon ville! Hon är kvar här och hon får oss att minnas och hon får oss att skratta! Jag saknar henne, men sörjer henne gör jag inte. Hon kommer ofta och hälsar på min älskade och Himlens Vackraste Ängel ❤️🌺

VildaVittra
12/27/13, 2:46 AM
#4

Karin, den jag kämpar hårt för att vinna ängeln åt. Hon har gett mig så mycket, detta är det minsta jag kan ge henne.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

TezzD
12/27/13, 9:52 AM
#5

Min svärmor 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: