Annons:
Etikettintuitionsövning-test
Läst 815 ggr
Tjeja
2013-12-13 17:01

Intuitionsövning 13 Dec

Lucia idag!

Hur många lucia-tåg har jag sett idag (på riktigt, tv räknas inte)? ✨

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Tjeja
2013-12-13 17:04
#1

Rätt svar är 1!

Det första luciatåg jag sett i verkligheten sedan jag gick i gymnasiet tror jag… för många många år sedan! ✨

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Limewear
2013-12-13 17:06
#2

Två och fel…

Twinflamewolf
2013-12-13 17:13
#3

Sådärja började med ett sen ville jag två och velade mellan fem och två en god stund så fel blev det ju då förstås 😃

Grattis ni som känner rätt 😎

Tjeja
2013-12-13 17:17
#4

#3 tja.. kanske möjligen att man skulle kunna säga att jag sett "1 och en del"?… såg ett par små tärnor springa runt för sig själva också! hi hi…

Det var kul att se ett tåg i alla fall när det nu var så många år sedan sist… början på -90 talet! :O ;)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Starman]
2013-12-13 17:25
#5

Hittills slump. 🙂

Twinflamewolf
2013-12-13 17:48
#6

# 5 Ja här blev det allt slump när man börjar vela med intuitionen,prova får du se Starman 😃

Prova också på att se det absolut första du får till dig som verkligen känns rätt,du kommer att bli förvånad hur rätt du har 😎

Kan det möjligen vara så att Du svarade rätt i övningen Starman 😉det vore ju guld värt i så fall ✨

Annons:
[Starman]
2013-12-13 17:52
#7

#6

Nej, jag svarade fel. Men det jag menar är alltså att hittills så förklaras resultaten bäst med slumpen.

Ställer man upp fem svarsalternativ, varav ett är rätt, och en av fem svarar rätt, så är det inte ett tecken på att den som svarade rätt har PSIförmågor utan snarare ett tecken på att den som svarade rätt gissade rätt, helt slumpmässigt. Det är alltså ett resultat man kan förvänta sig om det rör sig om ren slump. 🙂

[Bettanbop]
2013-12-13 18:01
#8

😃 Slump eller inte men jag klickade på En gång 👍 

Bättre lycka nästa gång Starman, några chansar nog som du säger, ärlig talat jag också ibland 😉men det går att känna vad svaret är.

[Starman]
2013-12-13 18:06
#9

#8

Om du börjar samla på dina resultat och räknar lite på det ska du nog se att du inte presterar bättre än slumpen, heller. 🙂

Twinflamewolf
2013-12-13 18:07
#10

Lite ouppmärksam sådär som jag var ser jag nu att det är två svar på det rätta alternativet och psi-njeh inte min grej alls den ratar jag helt tyvärr men vet du det hade vart himla roligt om du svarat rätt och en sak till,intuitionsövningarna är ju en lek inte fullaste allvar .

Så ta dom med en nypa salt för det handlar ju inte om medial träning i den bemärkelsen utan är en kul grej vi har att roa oss med,allvarligare än så är dom ju inte 😉

Men Du,om Du verkligen går på den absolut första känslan i en sån här övning utan att påverka med någon form av logik så förvånas jag inte om du faktiskt skulle få rätt i många många övningar. Försök så får du se Starman Du kan förvåna Dig själv 😎

TezzD
2013-12-13 20:31
#11

Två och fel!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Starman]
2013-12-15 01:37
#12

#10

Jag tycker också såna här övningar är roliga, och ser de mer som små spel. 🙂

Tarotstollan
2013-12-15 01:53
#13

Fel antal.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Tjeja
2013-12-15 14:10
#14

Men vem svarade rätt då och får göra nästa övning? Sedan har jag en liten fundering om alla som svarat 2 har känt av tv-lussandet från Olaus Petri kyrkan jag tittade på kanske? Det var nämligen väldigt fint och jag tror det påverkade mig känslomässigt starkare än live-tåget jag såg på riktigt på dagen. Vad tror ni?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

TezzD
2013-12-15 16:23
#15

Bettanbop var det som svarade rätt och skulle gjort en övning igår, men jag gjorde en istället

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: