Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1013 ggr
J-Artur-K
12/9/13, 12:46 PM

Himlen I Fokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag informerar härmed  med tillåtelse av Rosalee om en ny  ifokus sajt som jag har skapat .Med hjälp av andra MedarbetareGlad

Nu finns Himlen I Fokus Glad

Denna sida är för er som tror på Himlen och Gud. Vi som är Medarbetare och jag som värd har gjort denna sida för att medlemmar här ska kunna få en inblick hur det är i himlen och inblick hur Gud , Jesus , Gudar , Gudinnor och andra som finns där är som. Men även hur det kan se ut där. Olika platser i himlen. Vi delar våra upplevelser ifrån himlen och kontakt med Gud , Jesus eller andra som är i himlen. Glad

Himlen I Fokus ska vara en trygg plats och man ska kunna berätta sina upplevelser utan att bli på hoppad. Sidan är inte skapad för att få bevis att Himlen och Gud finns. Den är skapad för personer som redan tror på Himlen och Gud. Glad

Ni är välkommen till oss på Himlen I Fokus och jag hoppas ni ser vår nya sajt som en bra sida att vara på. Glad

Jag vill tacka alla Medarbetare som hjälp mig att skapa denna sajt om himlen. Jag skapa denna sajt för att jag tycker att det är dags att vi människor ska veta att himlen finns. Jag har sedan jag var barn vetat att himlen finns och jag kan inte förstå idag att ingen annan har skapat en sida där vi kan få en inblick hur himlen är och där vi kan kan diskutera om himlen. Därför har jag skapat denna nya iFokus sida Glad

Jag önskar er alla välkommen till Himlen Glad

Joakim Artur Kallin / Värd / Himlen Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[Bettanbop]
12/9/13, 4:53 PM
#1

Kan varmt rekommendera den till alla👍

CarolinaE
12/9/13, 6:57 PM
#2

Har varit inne och kikat, det ser intressant ut ! 🙂

J-Artur-K
12/11/13, 12:55 AM
#3

Tackar 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: