Annons:
Etikettövningar-tävlingar
Läst 1025 ggr
maribell
12/3/13, 5:02 PM

Beskydds sköldar

Sköldar för dig som är känslig för energier

Den som är känslig för energier kan behöva sätta upp eteriska sköldar för att hålla sin energi intakt. Särskilt om man reser kollektivt eller rör sig i stora folksamlingar kan det behövas.

Tekniken nedan har författaren Olena M A Gill fått från sina guider:

  • Inre andlig sköld: Se ett rött hjärta i kristall centralt i bröstet. Ta några andetag. Andas sedan in den röda färgen och håll andan 4 sekunder medan du låter en sköld expandera som en äggformad kokong, ut från hjärtat tills kokongen omsluter din kropp.

  • Känslomässig sköld: Se en diskformad rosa kristall centralt i bröstet. Ta några andetag. Andas sedan in den rosa färgen, håll andan i 4 sekunder medan du låter en rosafärgad kokong expandera till en något större storlek än den röda kokongen.

  • Tankemässig sköld: Sen en klart genomskinlig diskformad kristall centralt i bröstet. Ta några andetag. Andas sedan in den klara ”färgen” och låt en kokong expandera till en större storlek än den rosafärgade kokongen.

  • Fysisk Sköld: Se en klar pyramid i mitten av bröstet. I pyramiden finns regnbågens färger. Ta några andetag. Andas in regnbågens färger, håll andan i 4 sekunder och när du andas ut låter du regnbågens färger strömma ut framför dig från bröstet. Låt färgerna strömma ut, utanför de tre tidigare sköldarna, för att sedan sprida sig runt sköldarna tills det bildats en yttre kokong.

Annons:
[Bettanbop]
12/3/13, 6:41 PM
#1

Tack 👍 det kan vara bra att veta, ska prova när jag träffar en bekant som alltid tömmer mig på energi 🙂

TezzD
12/3/13, 8:30 PM
#2

Tack maribell 🌺 Det behövs även i frisöryrket tro mig 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

CarolinaE
12/4/13, 6:15 AM
#3

Tack snälla Maribell ! 🌺 

Ska öva i detta då jag känner att jag behöver tröst och
skydd som jag kan till utan förberedelser och som går snabbt.

Upp till toppen
Annons: