Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1562 ggr
CarolinaE
12/2/13, 9:47 AM

Att skapa kontakt med guider och Änglar

Har du något speciellt sätt som gör att du känner att du
får igång kontakten ?
Själv  brukar jag ta andningen till hjälp.
Jag försöker ta till mig deras energi genom andningen
och när jag andas ut så är det ögonblicket då jag upp-
lever att jag kommer närmast eventuell information.
Det är i detta ögonblick som jag "ser" symboler som
jag försöker tolka.
Ibland kan jag "höra" en text inom mig men så fort jag
på allra minsta sätt försöker tolka det hela eller tappar
koncentrationen så försvinner det.

Men det är inte alltid lätt att veta om det verkligen är
information eller om det kommer från mitt eget högre
jag. Är det något som jag själv kanske hittar på ?
Tycker att det är lättast på kvällen när jag är lite trött,
på dagarna när det är ljust känns det så mycket svårare.
Det är mycket övning som kvarstår, man blir väl egent-
ligen aldrig någonsin fullärd.
Det enda är att jag blir så avslappnad att jag nästan all-
tid somnar mitt i alltihopa och på morgonen så har jag
förstås glömt alltihopa.

Man läser om automatskrift men det har aldrig fungerat
för mig.Har ni fått några budskap genom detta ?

Har ni något annat sätt när ni känner att ni väl försöka
få kontakt med skyddsänglar om ni känner att ni behöver
det eller enbart vill försöka att få kontakt ?

Annons:
TezzD
12/2/13, 7:20 PM
#1

👍

Mycket bra frågor! 
Jag ska svara när jag hinner 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Maria Katarina
12/3/13, 9:21 AM
#2

För mig funkar det bäst när jag först mediterar och sedan inte riktigt "väcker upp mig" ur det meditativa (lite som när man precis vaknat och fortfarande är lite trött). Sedan sätter jag mig ner med papper och penna och skriver ner en frága som jag vill ha svar pá, och lyssnar pá svaret. Oftast fár jag svaret precis i det ögonblick jag ställer frágan, men ibland är jag inte tillräckligt avslappnad och fár inget till mig sá dá frágar jag pá nytt (och pá nytt och pá nytt om det behövs :). Oftast fár jag enskilda ord radade efter varann, och jag skriver bara ner allting och analyserar efterát. Jag känner en tydlig skillnad mellan det jag fár till mig pá detta sätt och sánt som min hjärna bara tänker, det kommer frán ett djupare plan som jag inte medvetet kopplar in mig pá i vardagen. Svaren kommer ocksá sá snabbt och orden radas upp efter varann nästan sá att jag knappt hinner skriva ner dom. Jag fár ocksá till mig mycket ord som jag själv inte använder. Det finns säkert massor med olika tekniker, men detta fungerar bra för just mig. Sen om jag inte har nágot särskilt att frága dom utan jag bara ber om hjälp eller stöd, healing eller att dom bara är med mig sá fár jag bekräftelse av en varm, ljus känsla inom mig. Flera gánger om dagen sá blixtrar det till omkring mig (eller nán annan) och det tar jag som en liten vink om att dom är med mig. :) I meditationen tar jag ocksá kontakt ibland, det gillar jag ocksá för dá ser jag dom bättre. I meditationen fár jag meddelanden mer symboliskt (om jag inte förstár ber jag om förtydligande) och känslorna är mycket mer pá ytan. Jag brukar skriva ner det jag upplevt genast efter meditationen, för annars glömmer jag bort detaljer. Jag känner ocksá med änglarna att ju mer jag tar kontakt med dom desto tydligare blir det; jag fár tydligare signaler och jag känner det mer fysiskt ocksá.

Illusion
12/3/13, 11:41 AM
#3

Jag fick en enorm panik attack för ett tag sen… då bad jag på änglarna(eller ja.. jag panik skrek nästan och upprepade "snälla snälla ärkeängeln Gabriel hjälp mig HJÄLP MIG SNÄLLA JAG DÖR) för jag vet att dom ger en harmoni känsla. Jag bad speciellt efter Ärkeängeln Gabriel.. varför vet jag inte, jag minns knappt vad dom heter det namnet bara dök upp i mitt huvud. Och efter ett tag kände jag närvaro och paniken la sig och harmonin flödade i flera timmar efteråt. Sen på kvällen kom ångesten igen men inte lika mycket. Det var häftigt. Ett bra tips om man bryter ihop :)


☮ and ❤ among each other ✿

CarolinaE
12/19/13, 8:46 AM
#4

Jag skrev det här inlägget för ett tag sedan. 
Kanske att någon mer vill berätta om hur ni brukar göra
när ni vill söka kontakt med ex. era skyddsänglar.

Upp till toppen
Annons: