Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1479 ggr
[Bettanbop]
11/26/13, 9:05 PM

Utanför ämnet helt men..

Hade en av mina konstigare drömmar igen. Helt otroligt va man kan få till det ibland 😛

Men i alla fall, för att göra det kort, igenom hela drömmen där det hände en massa saker, så fans det en kjol som var med hela tiden, men det var inte kjolen isig som utmärkte sig utan det var färgen! färgen var så intensivt blå, det nästan lyste om den, skarp klar men så vacker blå färg.

Jag hade inte kjolen på mig, men var jag än gick så var den där. Jag tror det är färgen som vill påvisa något, men vad.

Ja se drömmar 🤔 😃

Annons:
TezzD
11/27/13, 8:05 AM
#1

Jag tror att ärkeängeln Mikael är vid din sida för att ge dig mod och styrka. 

❤️ han symboliserar sig som en kjol för att du kanske ska släppa utseendefixering eller annat?  Eller kanske för att du passar i blått och borde köpa dig ett klädesplagg i den färgen? hihi

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
11/27/13, 9:37 AM
#2

http://www.twice.se/chakra-halschakra.html

I mina drömmar om jag har med färger som går igen, brukar jag fundera om det är något chakra som vill säga mig något. Du kan läsa här om färgen blå, som är halschakrat.🌈

[Lynx1]
11/27/13, 11:05 AM
#3

healing och kvinnlighet är de orden jag tänker på.

[Bettanbop]
11/27/13, 1:09 PM
#4

Utseende fixerad är jag absolut inte, snarare tvärt om 😃 kanske skulle behöva en uppgradering 😉 ÄÄ M kanske menar att jag ska kamma till mig 😂

Majlar och Lynx tror ni är kanske på rätt spå kanske. Har ju setat nere i min mörka grotta ett tag nu, men är på väg upp till ljuset igen känner jag. Dags att borsta av jorden dammet och spindelväven ☀️👍

CarolinaE
11/27/13, 1:28 PM
#5

Jag har en bok om andliga symboler och där stog det
att " blått är himmelsdrottningen Jungfru Marias färg".
Och kjol, kläder, har man ju som skydd så kanske att
det var en symbolform för att du ska känna dig lugn
och trygg. 🙂

fatcat
11/27/13, 2:32 PM
#6

#0 Vacker dröm! 🙂🌺Undra vad kjolen och färgen betyder.. Blev nyfiken!🙂 Hade också en konstig dröm i nättras. Drömde om morfar som dog förra vintern men reflekterade det först efter jag gått till jobbet..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
Upp till toppen
Annons: