Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 688 ggr
TezzD
11/25/13, 9:42 PM

1:a Advent

God kväll kära Änglavänner!🌺

På Söndag är det som vi alla vet, den första advent, julen närmar sig med stormsteg. Har du börjat adventpynta ännu? Eller har du kanske till och med börjat att få upp tomtar och änglar? 🙂

När brukar du få upp pyntet? 😃

Själv så har jag bytt gardiner i köket och satt upp en stjärna i fönstret. Jag är en sådan person som inte vill ta allt på en gång, utan jag fyller sakta men säkert på i alla hörn och vrår med julpynt. Den 2 Advent så brukar jag vara klar och jag börjar, ja, idag! 😃

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Tarotstollan
11/25/13, 10:16 PM
#1

Jag sätter endast upp mina adventsstjärnor, efter att jag putsat fönstren och hängt upp nya rena gardiner. Köksfönstren tar jag senare, har inte ens gardiner uppe där nu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
11/25/13, 10:34 PM
#2

Japp, putsa fönster är ju såklart ett "måste" innan man byter gardiner 😃 Det är väl *host* de två ggr om året som jag putsar fönsterna, vid jul nä julgardinerna ska upp, sedan byter jag till andra gardiner och till sommaren när jag byter igen 🤪 Så man kan väl säga att jag byter gardiner efter årstid lite. Tycker det är trevligt med förändring i fönstren iaf 3 ggr om året 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
11/25/13, 10:47 PM
#3

Jag har putsat fönster och att upp stjärnor och stakar,, för den lär jag inte hinna med det för att jag jobbar.

Indiania
11/25/13, 10:53 PM
#4

Putsa fönster skall jag göra under veckan (gillar att putsa fönster).På fredag brukar jag sätta fram stakar och stjärnor och då är också julgardinerna uppe.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Josse5233
11/26/13, 2:05 PM
#5

Åh, som jag längtar efter julen! :D Vi åker till Teneriffa en vecka innan jul och kommer hem två dagar innan julafton så här börjar vi nog pynta på söndag! 🙂

Ha en trevlig dag! 

Upp till toppen
Annons: