Annons:
Etikettbudskap
Läst 1857 ggr
CarolinaE
2013-11-24 17:38

Vita fjädrar

Ibland när man är ute i naturen så kan man hitta jättefina
vita små fjädrar. Många tycker väl att det är inget att fästa
sig vid, de kommer ju från fåglarna.
Men jag blir lika glad varje gång och känner att jag har fått
en liten hälsning.
När jag senaste var riktigt ledsen så hittade jag 25 st vita
fjädrar som nu ligger i en liten porslinsskål.
Jag tar dessa gärna som en hälsning, då blir jag glad, ❤️

Känner ni likadant ?

Annons:
Loris M
2013-11-24 19:11
#1

Jag kan tänka mig att många ser det som lite fånigt men jag ser det också som en hälsning. Precis som för dig så brukar fjädrarna dyka upp när jag är lite ledsen och verkligen behöver tröst.

Senast i somras så satt jag på balkongen och var lite ledsen p.g.a. något som hänt. Tänkte på min guide också och undrade varför kan inte jag se eller känna hens närvaro… då kom en liten vit fjäder och landade på min axel. Jag tolkade det som en hälsning och att min guide ville säga att jag inte är ensam. 🌈 

Vad roligt att du samlar på dessa. Jag har aldrig tänkt på det, men ska börja samla jag också. 👍

ALPHIRA
2013-11-24 20:54
#2

Jag har en fin fjäder i en glasburk som jag köpte speciellt för att förvara denna fjäder.

När jag kommit så långt i min tekniska utveckling (verkar ta tid 😕) så skickar jag en bild på den.

VISST får vi hälsningar!

TezzD
2013-11-25 22:39
#3

Härligt, jag har också stött på många vita fjädrar i mitt liv, men det var längesedan nu och då tänkte jag inte på att det faktiskt kunde vara "änglahälsningar". Nu har jag inte sett på evigheter, men nu kanske jag inte behöver deras stöd lika mkt som förr, jag tror att det var deras sätt att försöka "visa" mig att dom fanns där för mig i svåra tider…❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-11-26 10:50
#4

Så fint, det är klart det är hälsningar, det känner man.

Upp till toppen
Annons: