Annons:
Etiketthealing
Läst 2506 ggr
[Bettanbop]
11/15/13, 1:00 PM

Månhealing

✨ 🌛 ✨ 🌛 ✨ 🌛 ✨

Nu är det snart fullmåne igen och månen påverkar vissa av oss energimässigt.

Jag lägger mina stenar och pendel i fönstret i månens sken över natten.

Allt som vi använder oss av kan vi lägga i fullmånens sken så dessa får renas från negativa energier och fyllas på med ny kraft. 

Har ni provat Kristallvatten? Hittade denna text av Ljuskristallen: Ta en glasflaska med kork som kan slutas ordentligt och diska rent flaskan. Lägg sen några små kristaller i botten och fyll flaskan ända upp till kanten med rent kallt vatten, slut igen och låt den stå i fullmånens sken över natten. Nu kan du använda detta renade vatten i the, kaffe, måltidsdryck under dagen eller varför inte vattna blommorna med det för att även ge dina växter energi. Du kan också badda ditt ansikte och rena ditt tredje öga.

V kani reagerar olika på kristall vatten, en del kan rent av känna sig lte smått hög men det är bara energierna från både kristaller och månens egen energi vi påverkas av.

Månens kraft, känner ni av den? Jag brukar gå ut extra med hundarna sent på kvällen och bara stå och titta på månen och himlen (beroende på vädret), jag känner hur jag blir stärkt i kroppen och känner av vibrationerna. Brukar ni göra något speciellt vid fullmåne?

En del gör egna mantran som de antingen säger högt eller sjunger eller tänker dom tyst och gör som en sermoni.

Nu måste man inte ha fullmåne för att känna kraften, den finns i alla månfaser men är som effektivast när det är fullmåne.

Månens helande kraft helt enkelt, bara njut och ta emot.

Annons:
[Lynx1]
11/15/13, 5:47 PM
#1

Månen är minst sagt magisk. 🌺

Twinflamewolf
11/15/13, 7:13 PM
#2

Här är min artikel som jag skrev som fd Ljuskristallen.Härligt Bettan att du tog upp just den för vi står ju inför Fullmånen och det finns så ofantligt mycket att skriva om berätta om just Full Månen🌛🌛

----------

Nu är det fullmåne igen och månen påverkar oss enormt mycket energimässigt.Normalt har jag långa härliga Shamanska ceremonier dessa dagar natten lång med utesittning men just nu ligger jag för sjuk för att orka men vill ge några enkla tips även jag gör fast jag inte har ceremoni just i dag.

Jag älskar all form av magi,vit som svart och månen har enormt renande energier som vi kan nyttja.

Vi kan lägga våra magiska redskap i månens sken över natten,kristaller,kort,pendlar trummor ja allt som vi använder oss av kan vi lägga i fullmånens sken så dessa får renas från negativa energier och fyllas på med ny kraft för vårt fortsatta arbete med redskapen.

Kristallvatten,ta en glasflaska med kork som kan slutas ordentligt och diska rent flaskan.Lägg sen några små kristaller i botten och fyll flaskan ända upp till kanten med rent kallt vatten,slut igen och låt den stå i fullmånens sken över natten.Nu kan du använda detta renade vatten i the,kaffe,måltidsdryck under dagen eller varför inte vattna blommorna med det för att även ge dina växter energi.Du kan också badda ditt ansikte och rena ditt tredje öga.

Kom ihåg vi reagerar olika på kristallvatten en del kan rent av känna sig lte smått hög men det är bara energierna från både kristaller och månens egen energi vi påverkas av.

Kraftladdning,gå ut i månens sken,sträck ut dina händer mot skyn och be med egna valda ord om att få balansera upp samtliga chakran,att få fylla hela din ande med månens rena kärleksfulla energi.

Vi kan göra egna mantran som vi antingen säger högt eller sjunger,vi kan även tänka dom tyst.Ha gärna med lite salt, rökelse eller ett tänt ljus men är inget måste utan bara mer kraftladdande.Efter den lille ceremonin låt ljuset brinna ner om du har ett sånt med dig och gräv ner ljusstumpen i jorden.Kasta lite salt i dom fyra väderstrecken som beskydd och bannlysning av allt negativt och be om beskyddet att få behålla just månens rena kraft inom dig.

Det här var bara några väldigt enkla tips att kunna använda månmagi och det spelar ingen roll om vi inte kan se månen om det är grått och mulet för månens energi når fram till oss i alla fall och samma med kristallvattnet och reningen av våra andliga redskap.

Nu måste man inte ha fullmåne för att utföra det här kraften finns i alla månfaser men är som effektivast när det är fullmåne.

Månens helande kraft helt enkelt,bara njut och ta emot.Måne

[Bettanbop]
11/15/13, 7:49 PM
#3

Berätta gärna mer om månmagin 👍

Upp till toppen
Annons: