Annons:
Etikettbudskap
Läst 1207 ggr
[Bettanbop]
11/9/13, 12:53 PM

Änglar ifokus

Här inne på Änglar har vi en fin och kärleksfull stämning. Alla är vänliga och kärvänliga mot varandra och bidrar med så mycket, att dela med sig av sina erfarenheter och kunskap och artiklar. Jag ser oss som Medarbetare allihop Kramas

Vi kan inte låta "Änglar" påverkas eller oss av att någon gjort ett uttalande på någon annat sida i något hela annat ämne, det får stå för denne.

Alla har vi våra åsikter, många tycker ganska lika om saker och ting, medans andra har en annan åsikt. Men oavsett det så är vi lika mycket människor och lika värda oavsett var vi kommer ifrån.

Jag har läst allas åsikter och har hört vad ni tycker och tar det i beaktande. Ni måste följa er känsla om ni stannar eller inte, men från min sida så är ni hjärtligt välkomna att stanna eller återuppta medlemskapet

Annons:
fatcat
11/9/13, 1:11 PM
#1

Fint skrivet Bettan! Sanna ord.. Tror faktiskt det är bra att vi människor har olika åsikter om saker och ting. Självklart är alla människor lika mycket värda! 🙂🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Sol69]
11/9/13, 2:30 PM
#2

Mycket klokt talat Bettan.

Självklart måste vi kunna ha olika åsikter, men ändå kunna tycka att andra är lika mycket värda. 🙂

Upp till toppen
Annons: