Annons:
Etikettövningar-tävlingar
Läst 1508 ggr
Maria Katarina
2013-10-30 20:49

En liten bönetråd

Skulle ni gilla en liten bönetråd? Vi har ju alla våra stora och små bekymmer, och jag är helt säker på att om vi är fler som ber änglarna om hjälp så har bönerna ännu mer styrka. Vad tycker ni? Vi kunde skriva ner våra bekymmer här i en kort liten mening och dom som läser kan be om stöd från änglarna till den personen.

Annons:
TezzD
2013-10-30 23:27
#1

#0

Låter som en utmärkt idé! 🌺❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
2013-10-31 00:01
#2

En liten bön då.. Mitt bekymmer är att exet som jag nu typ är tillsammans med inte verkar ta mina känslor på allvar! Känner mig som hennes lilla gulleplutt, jag ska ställa upp bara när det passar henne med tider o allt möjligt. Får inte så mycket tillbaka.. Vill ha kärlek🤔

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

fatcat
2013-10-31 00:07
#3

Har förändrat mig mycket för att vår relation nu ska fungera så tycker att hon kan göra detsamma..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

TezzD
2013-10-31 09:47
#4

#2 #3  Kanske lite hårda, men absolut sanna ord till dig.
Fatcat, man ska inte behöva förändra sig eller sitt liv så mycket för en person, då är det inte äkta kärlek från den andra parten (Tyvärr) Man ska älska sin käraste/käresta, precis som han/hon är!
Första felet man gör i ett förhållande är att försöka ändra på sig själv eller sin partner. Det är då, redan i starten, som allt börjar fel.

Jag hoppas innerligt att ni löser detta och att du kan försöka se att denna tjej faktiskt inte är den enda för dig 🌺❤️ Eller att hon öppnar ögonen och inser att du inte alls behöver ändra något. 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
2013-10-31 10:09
#5

Tack för svar men har haft problem med alkoholkonsumtionen Rosalee.. Är det inte bra att jag då slutat dricka så mycket?🤔Är kanske mest för min egna skull jag förändrat mig..

Älskar henne och vill att det ska fungera, tänker inte överge vår kärlek. Däremot bör vi spelar på lika villkor, om jag tar hennes känslor på allvar, varför kan hon då inte göra samma sak?😕

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Bettanbop]
2013-10-31 10:52
#6

❤️ Jätte eloge till dig som tagit kommandot över alkoholmonstret ❤️

Det är för sin egen skull man ska göra förändringar som man mår bra av så tummen upp för dig fatcat 👍 skickar en bön för dig i kväll som står för kärlek och trygghet i relationen 🤗

Jag är född med missbruk/beroende genen i mig, så jag aktar mig väldigt noga. Men mat är vi beroende av för att leva, men tyvärr så har min gen övertaget där, så mitt bekymmer är min hunger och sötsug och vikt 🎂

Annons:
Josse5233
2013-10-31 12:03
#7

Jag hoppas att det löser sig för er fatcat. Riktigt bra gjort av dig att ha tagit kommandot över alkoholen! 👍

Ha en trevlig dag! 

fatcat
2013-10-31 12:15
#8

#6 Tack bettan! 🙂skickar också en bön, till dig!🌺

#7 Det hoppas jag med.. Jo, inte för att jag är helnykterist men dricker åtminstone inte lika mycket idag! 🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Sameli
2013-10-31 14:45
#9

Universum, jag ber dig att lyssna till min bön🌺

Ge mig ett adekvat arbete, jobb, kneg, betald sysselsättning nu tack. Jag vill inte vara hemma längre, jag vill ut och jobba, ha en karriär, kämpa!

"Man måste ge lite mer än man tar"

TezzD
2013-10-31 20:17
#10

fatcat, jag trodde inte det handlade om missbruk 😉 Det är jättebra att du tagit dig i kragen! Men it takes two to tango. Kanske behöver hon lite tid att smälta att du verkligen tagit dig ur den skiten, vem vet.

Jag hoppas innerligt att hon inser hur mkt du älskar henne och att hon tar sig i kragen lika mkt som dig och låter de dåliga demonerna flyga vidare… ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
2013-10-31 23:03
#11

Tack rosalee! :) ♥ vet inte om man kan kalla det för missbruk, men gränsfall.. nej får önska er en godnatt! :) många bönekramar

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Maria Katarina
2013-11-06 20:06
#12

Jag lyfter upp den här tråden lite, om det är nån annan som behöver stöd just nu! Passar samtidigt på och ber om hjälp själv. Jag har en autoimmun sjukdom som gör att det är väldigt viktigt för mig att äta hälsosamt. Nu händer det dock allt oftare att jag inte kan hålla mig från sånt jag inte får äta… Och efteråt mår jag väldigt dåligt, fysiskt och psykiskt. Jag ber nu om hjälp att vara stark och orka hålla emot… Det är lite jobbigt just nu.

[Bettanbop]
2013-11-07 12:26
#13

Hej universum gud och änglar 👋

Jag är i behov av en bra stabil och tillräcklig inkomst varje månad

Tack ❤️

Annons:
TezzD
2013-11-29 07:46
#14

Jag ber om en bättre ekonomi för oss alla!!!🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

CarolinaE
2013-12-01 08:21
#15

Jag vill be för alla djur som far illa, alla sommarkatter
som fortfarande sitter och väntar utanför den igenbommade
sommarstugan och har en svår vinter framför sig.
Ber även för de vilda djuren, att vintern inte ska bli alltför
sträng med hård skare och djup snö där de inte får fram
något att äta.

Upp till toppen
Annons: