Annons:
Etikettkommunikation
Läst 1117 ggr
TezzD
10/29/13, 2:27 PM

Upplevelser

En varm fläkt i ansiktet

Pirrande i kronchakrat

Plötsliga idéer

Känslosamma "trippar" helt plötsligt

Ljusblixtrar

Ja, det finns många sätt för änglarna att påminna oss, hjälpa oss och få oss att tänka till i vardagen.

Många ggr så uppmärksammar vi det dock inte.

Men var inte oroliga, för oftast så hjälper Änglarna oss att tänka om, tänka rätt, byta riktning, tillslut ändå. 🌺 Det tar bara lite längre tid. Men dom försöker varje dag att hjälpa oss i rätt riktning .

Har du varit med om något speciellt?

Tänk efter

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
10/29/13, 3:27 PM
#1

Det är ganska häftigt när man vet att det är änglarna som är framme, och man blir lite mer uppmärksam 😃

Jag har alltid varit en tänkare, ploppar upp tankar och idéer nästan dagligen i skallen, men nu vet jag varför 🙂

Nu har jag lärt mig att känna skillnad på om det är en ängel eller någon annan som står bredvid mig.

Ser små blixtrar i bland, både i ögonvrån och rakt framför och när jag blundar.

Har jag gått och funderat på något så har jag plötsligt svaret, jag vet helt plötsligt.

TezzD
10/29/13, 3:40 PM
#2

Se där!

Du är duktig på att lyssna 🌺 Bra för andra att läsa andras erfarenheter och upplevelser också om man är osäker på vad det kan vara, idag blandas änglarna ofta ihop med andar/själar. 😉

Ser någon en ljusblixt eller annat så gissar man på orb och direkt så spökar det. När så kanske inte är fallet 🎈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

yamher
10/29/13, 9:43 PM
#3

En del har jag erfarit. Tydligt är när jag känner stor rädsla, ilska eller något åt det hållet så kan jag känna att min skyddsängel (som är ängel), ta tag i mig, oftast på överarmen som att lugna och känna trygghet. Om jag mår dåligt för något brukar jag be honom att lätta mina känslor och så brukar han ta den största oron (eller vad det gäller).

Lite bus blir det ibland. En gång (för snart två år sedan) så skottade jag och så hörde jag ett pang och grannens brevlåda som han så smart satt i en stor driva för att brevbäraren ska komma åt (istället för att ha skottat), far i backen. Det var så uppenbart då min skyddsängel kommer gående från grannens :)

Alis volat propriis Oskyldig

Maria Katarina
10/30/13, 8:30 PM
#4

Den upplevelse jag har färskast i minnet är nog när jag hade en förfärlig ångest en natt när jag låg i sängen. Jag bad änglarna om hjälp och någon sekund senare kände jag hur jag blev omhållen, en lång stund och kände en oerhört varm och lugn känsla strömma in i kroppen. Det glömmer jag inte.

ALPHIRA
10/30/13, 11:24 PM
#5

Jag vann ju här på sajten Rosalees förut ägna bok Änglar i mitt hår.

Nu har jag hunnit läsa bara 20 sidor och känns så jätte bra att man BLIR PÅMIND om faktumet att änglar finns i vår närhet HELA TIDEN.

Tänk vad dumt -JAG HADE GLÖMT BORT ATT DET ÄR SÅ!

TezzD
11/1/13, 9:05 AM
#6

😃🌺

#4 Underbart att höra ❤️

#5 Skönt o höra att boken hjälper till lite ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
maribell
11/1/13, 5:35 PM
#7

Bevis på att änglar finns, kan jag berätta om.

Vi var på resa, jag, min vännina och våra barn. Vi var inklämda i en trång bil och ungarna började tröttna för vi hade åkt lååångt. Jag körde och hittade inte vägen som vi skulle. Jag insåg att det var lika bra att stanna och fråga efter vägen, så jag såg en Kebab kiosk bredvid vägen och den låg i en park, så det var inget annat där. Jag frågade efter en karta, för de som stod i kiosken förstod inte riktigt vart jag skulle. Jag och min älsta dotter gjick med kartan uppfälld och försökte förstå var vi var, och plötsligt dök det upp en smal, grå människa med ett leende och pekade exakt var vi var och vart vi skulle köra, och vi tittade ner vart han pekade och så vände vi ryggen till i 2 sekunder och när jag skulle tacka för hjälpen, så var han borta och vi såg inte en skymt av honom någonstans. Både min dotter och jag tittade på varandra och sa ingenting…. men bägge två kommer tydligt ihåg händelsen flera år senare….

TezzD
11/2/13, 6:53 PM
#8

Vilken härlig upplevelse maribell! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: