Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1930 ggr
fatcat
2013-10-25 23:47

Mediala krafter

Kan medium känna av energier i bilder genom datorskärmen? Förlåt att jag låter skeptisk nu men arbetar som datortekniker så känns bara lite konstigt🤪 Jag tror energier kretsar kring saker, alltså vanliga fotografier som fysiskt kan beröras borde ge större utslag än intuitionen vi får via datorn..

Synd att jag inte ställde denna fråga till forskaren i Parapsykologi som besökte min skola när jag gick i högstadiet.😕

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
ALPHIRA
2013-10-26 01:10
#1

Nämen, tror du att den där forskaren skulle ha kunnat ge dig ett uttömmande svar?

Mitt svar på frågan: vet ej. 👋

fatcat
2013-10-26 01:29
#2

Ja, kanske 🙂Han hade skrivit flera böcker om andar o nästan utdöda spökhistorier från bygden. Var smått roligt att vi lyckades övertala vår lärare att kalla dit honom till föreläsning. Minns i alla fall när forskaren berättade att platsen eller området var skälet till varför energierna höll sig kvar. Saker som hänt på samma ställe fick rastlösa själar att gå tillbaka. 

Såklart finns det också mycket som vi inte vet🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Lynx1]
2013-10-26 11:06
#3

90% av min verksamhet sker online och också då via bilder på människor som jag känner in på via min datorskärm så allt är verkligen möjligt. Hur det kommer sig att det blir rätt får man nog fråga Gud om.

Indiania
2013-10-26 11:38
#4

När det fungerar att sända healing på distans (ett exempel) varför skulle det inte kunna gå via datorskärmen? Så tror jag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

fatcat
2013-10-26 14:18
#5

Kan mycket väl vara så.. 🙂För mig är dock en datorskärm starkt förknippat med arbete. Känner till varenda beståndsdel i skärmen, allt från elektroner som sänder ut färg i pixlar till Dvi-kabeln som sänder vidare informationen från datorn.