Annons:
Etikettmeditation
Läst 902 ggr
[Bettanbop]
10/20/13, 11:02 AM

God söndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God söndag önskar jag er ☀️

I dag skall jag nog baka något tror jag 🎂 Så måste jag ju gå ut, solen skiner och vi har +8 i solen underbart ☀️

Går nog ner och sätter mig på bryggan och mediterar lite 🙂

Annons:
fatcat
10/20/13, 11:07 AM
#1

Gud så underbart fint! 🙂Önskar dig o alla här en trevlig söndag! 🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Sol69]
10/20/13, 11:16 AM
#2

God förmiddag på er alla!

Underbart kort.. Önskar att jag kunde dela platsen med dig-

Här är det regn och rusk så vet inte om det blir utgång idag.. Men hoppas på att det blir bättre vad det lider..

Man vill ju gärna ha lite luft..

Önskar er alla en lugn och fridfull vilodag.. 🤗

TezzD
10/20/13, 11:04 PM
#3

Å så härligt det lät, jag hoppas att du fick en skön meditationsstund och att du slapp bli blöt av allt regn (Här har det öst ner hela dagen)

Jag är just hemkommen från Skåne efter att ha njutit ett dygn på YSB (Ystad SaltsjöBad) WOW vilket hotell! 
Vi badade pool, bubblade och badade bastu, så nu är mina batterier fulladdade igen och jag är redo att välkomna utmaningarna i livet igen.

För övrigt så har slutet av veckan varit mkt turbulent då min 1 åring ramlade och bröt smalbenet… så hon har gips från tårna till rumpan… :( 

Jag driver ju dessutom en egen salong, och den har jag fått ha stängd i en vecka nu pga att jag själv blev sjuk… sen i Torsdags så brydde jag mig inte om hur jag mådde eftersom min lilla flicka mådde sämre..

Nu sover barnen gott och vi har haft en riktig "slappeSöndag" som vi kallar det här i småland 😉 Önskar er alla en riktigt god natt och hoppas att ni får sova gott. Det kommer nog jag också göra 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: