Healing

Ängla healingmassage

2013-10-18 20:13 #0 av: [Bettanbop]

Jag har varit/är så sugen på att gå en Ängla healing och massage  kurs. Har letat på nätet på nätet och har hittat ett alternativ som passar mig, eller alternativt en ren massage kurs, men den var så dyr Ledsen

Men så började jag fundera......... Ängla healing....hmm....vad är det egentligen i Änglahealinges teknik som skiljer sig åt mot någon annan healingteknik? tex Reiki healing eller Andlig healing? Funderar

Jag har kontakt med Änglarna men kan inte kanalisera något från dem än. Så jag tänkte att kanske ni kan Ängla healing massage Cool och skulle vilja försöka förklara lite enkelt hur ni gör Hjärta

Anmäl
2013-10-18 20:47 #1 av: TezzD

Jag kan fråga en vän till mig, hon utför sånt Glad

Hon har en sida på Facebook iofs så du kan ju fråga henne själv vad som är skillnaden och hur hon gick tillväga? Skrattar 

Länk till sidan.
https://www.facebook.com/groups/542445302448759/?fref=ts

Länk till Jennie:
https://www.facebook.com/tredjeogatjennie.torebo?hc_location=stream

Hon är en mycket varm och snäll tjej som säkert svarar på dina frågor. Jag har känt henne i många många år.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-10-18 21:42 #2 av: [Bettanbop]

Tack Rosalee Hjärta

Ska titta in på hennes sidor Tummen upp

Anmäl
2013-10-18 23:12 #3 av: TezzD

Tummen uppSkrattarHjärta

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-10-21 23:04 #4 av: Timmorn

OBS vet inte. 

Men inom reikihealingen när man blev aktiverad, så upplevde jag som att man öppnades upp för mästarnas healing och så att kraften kunde flyta på bättre genom en. Man blev ett bättre verktyg. 
Kanske sker samma sak med andra tekniker så att man kan heala genom änglarna och deras välvilja? 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.