Annons:
Etikettbudskap
Läst 4941 ggr
TezzD
10/18/13, 1:30 PM

Testa din inre styrka.

Är du personen som i svårigheter tar hjälp av andra, eller försöker lösa problemet på egen hand?

Svara på 6 enkla frågor som säger mer om hur tuff du är, innerst inne…

Räkna sedan hur många 1-2-3 svar du har och läs ditt svar 🙂 Lycka till!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
10/18/13, 1:37 PM
#1

Flest 1:or

Du vet inte hur stark du är, du gör ofta som andra säger och tar sällan egna beslut. Svårigheter och hinder gör dig osäker och du hanterar dem genom att söka stöd hos andra. Det är alltid bra att be om hjälp, men se upp med att lita på andra för mycket. Det kan i slutändan göra så att du känner dig osäker på egen hand. Kom ihåg att du har en inre styrka och ta dig tid att upptäcka den starka sidan hos dig själv.

Flest 2:or

Du har en inre styrka, men den är inte alltid så framträdande. Du känner bara din styrka när du mår bra och livet rullar på. När du möter svårigheter är du mindre stabil och tar lätt till tårar och ilska. Sedan när du lugnat ner dig, tenderar du att stänga ute andra och inte be om hjälp. Låt inte rädslan ta över ditt liv och förstöra den känsla av lugn som du byggt upp när livet går bra. Försök att hitta ditt inre lugn även när livet är stormigt.

Flest 3:or

Du har en stor inre styrka och är en lugn person med ett gott självförtroende. När livet är svårt tar du din inre styrka till hjälp och behåller lugnet och ser jobbiga händelser som utmaningar, istället för hinder. Du har förstått att din inre styrka är nyckeln till ett gott, välmående liv. Men kom ihåg att ensam inte alltid är stark, låt andra människor hjälpa dig! På så sätt smittar din inre styrka av sig.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
10/18/13, 1:45 PM
#2

Jag själv är en blandning mellan 2 & 3. Det beror på vad problemet är.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Loris M
10/18/13, 3:16 PM
#3

Ja med. 🙂Hade tre 2:or och tre 3:or. Jag vet att jag har en stor inre styrka, men jag vet inte alla gånger om jag ska tolka det som något positivt eller negativt.

Jag är bra på att klara av svårigheter och hittar alltid ett sätt att vända det till något positivt. Men jag gör det gärna på egen hand. Jag hjälper alltid och gärna i princip alla som kommer i min väg, men är jätte dålig på att be om hjälp själv när jag behöver det. Som en trotsig treåring: "Kan själv!!" 😕Det är kanske det som jag måste lära mig den här gången. Att be om hjälp.

[Bettanbop]
10/18/13, 7:06 PM
#4

Hmm… jag fick 1:or och 2:or.

Jo men det kan nog stämma på sätt och vis, det kan svänga for i bland mellan självsäkerheten och osäkerheten, har nog alltid haft ett bekräftelse behov.

Men jag har börjat vara ärlig främst mot mig själv, om hur jag faktiskt mår och hur jag känner.

TezzD
10/18/13, 8:48 PM
#5

Alla har alltid något att jobba med och ibland är det svårt att få dit den sista pusselbiten i livet.
Därför la jag upp denna test, så at man själv får tänka till lite, om sig själv 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/18/13, 10:02 PM
#6

Fick detta resultat:

Resultatstatistik

  • 6 rätt: 18 ggr (100.00%)

Vad betyder det? fattar inte. Står bara rätt på alla frågor?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
maria6
10/18/13, 10:09 PM
#7

Fick samma resultat som fatcat.

Loris M
10/18/13, 10:23 PM
#8

#6 Det betyder att du har tittat på fel rad. 😉Här finns det inga rätt eller fel svar så alla får 100% rätt. Titta istället hur många gånger du svarat på alternativ 1, 2 eller 3. Vilket alternativ svarade du flest ggr på? Läs därefter Rosalees inlägg #1

fatcat
10/18/13, 10:28 PM
#9

Tack Mesa! Är lite tankspridd som vanligt 🤪

Fick nästan bara 3:or..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Loris M
10/18/13, 10:31 PM
#10

Tankspridd men stor inre styrka och gott självförtroende, enligt testet!! 😉Inte illa!

TezzD
10/18/13, 11:11 PM
#11

😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/18/13, 11:22 PM
#12

Mest treor och sen tvåor och en enstaka etta 😃

gardit
10/19/13, 10:43 AM
#13

Det var inga självklara frågor, jag fick flest 3:or men också 1:or, hmm.

Jag känner själv att jag är på väg att ta fram styrkan inom mig, men har lång väg kvar😎

Annons:
stina63
10/19/13, 6:54 PM
#14

Hade fem  treor och en tvåa,,, De stämmer på mej som där stod

Nedakh
10/19/13, 8:03 PM
#15

Fick mest treor. 🙂

powerofthebass
10/21/13, 9:02 AM
#16

2 och 3

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

J-Artur-K
10/21/13, 11:39 AM
#17

Fick 1 1:a 3 2:or o 2 3:or: )

Ny dag nya möjligheter

Josse5233
10/21/13, 8:46 PM
#18

Flest tvåor :)

Ha en trevlig dag! 

fatcat
10/21/13, 8:48 PM
#19

Många som fått 2,3 🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Upp till toppen
Annons: