Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 1567 ggr
[upstairs_to_heaven]
2013-10-13 20:29

teckning av en ärkeängel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna dela med mig en teckning jag gjort av en ärkeängel, både på initution och fantasi. Dock är jag osäker på exakt vilken ärkeängel det rör sig om. Hjälp mig att ge teckningen namn på vill ärkeängel jag avbildat. Jag ser tom att ärkeängeln har rödblont hår.  Kanske..

Något tips? :-)

Annons:
TezzD
2013-10-13 20:34
#1

Fin teckning!! 😃🌺

För att ens försöka hjälpa, så skulle jag vilja att du "fantiserar" fram, eller försöker komma på, om han har några speciella färger eller om han har någon "amulett eller vapen, det kan vara en stav likväl som en skriptrulle". Så blir det enklare att avgöra 😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[upstairs_to_heaven]
2013-10-13 20:44
#2

 Jag får snarare till mig att Ärkeängeln känns väldigt kraftfull och ändå mild. Förkroppsligar styrka och mod. Man känner sig trygg i hans närvaro. Han känns mäktig som om han vaktar emot intrång. Nästan som om denne vill bevara människorna och inge hopp. Känns det bekant?

Jag får också nästa en känsla av att denne ofta skickar mig stöd under mina meditationer.

TezzD
2013-10-13 20:45
#3

Låter som att du har Ää Mikael vid din sida 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[upstairs_to_heaven]
2013-10-13 21:08
#4

Jag kände på mig det. Tack🌺

Jag känner en oerhörd tacksamhet eftersom tack vare vad jag lär mig är att ha tillit, tålamodet och hängivenhet i kärleken. På olika sätt varje dag. Framförallt förlåtelse.🙂

TezzD
2013-10-13 23:15
#5

😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: