Annons:
Etikettintuitionsövning-test
Läst 2171 ggr
TezzD
10/13/13, 8:05 PM

Skicka vidare V 42

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi finns alla här på jorden för att lära oss och lära ut. Sprida budskap och sprida kärlek. 

Denna tråd är en liten lottning av att "ge" och "få".❤️

Varje Söndag Kommer vi att starta denna tråd där ni som vill deltaga är med i en lottning, genom att skriva nedan att ni är med. 

Varje måndag så skriver den som gör tävlingen lappar på alla användare och drar en lapp.

Den som blir dragen får en gåva! (Gåvan ska visas i Texten här så att man vet vad man kan vinna) 

Vinnaren ska själv betala portot för saken. Så att man är medveten om detta innan man anmäler sig! Så att det inte blir för mkt utgifter för den som ska ge såklart)

Jag börjar denna "Skicka vidare" Med att lotta ut Boken
"Änglar i mitt hår- Av Lorna Byrne"

Portot går på 24:-
Jag drar en vinnare imorgonkväll 💋🌺

Nu börjar vi att "ge" utan att ta, men med chansen att få tillbaka ❤️

Och den som vinner imorgon står sedan på tur att ge något till en lycklig vinnare. LÅter detta bra?! Kom med! 🌺

Har ni några frågor så fram med dom här under 😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
10/13/13, 8:19 PM
#1

Man får även bjuda på portot om man vill såklart! 🌺

När dragning är gjord så kontaktar man vinnaren via meddelande och vinnaren skickar sin adress 😃

Vill du vinna denna boken men känner att plånboken är tom, så var gärna med ändå, så bjuder jag på portot ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
10/14/13, 8:45 AM
#2

Vilken fin ide, Rosalee. Synd att jag redan har den här boken. Hoppas att någon snart får din bok i brevlådan. Kram🌹

TezzD
10/14/13, 12:07 PM
#3

Ja det är en tanke iaf att man ska föra något vidare (skänka) 

Men det verkar inte vara så många som vill vara med 🤪

Hihi, därför så väntar jag denna veckan ut för att se om någon hittar hit som vill vara med och sprida lite glädje 😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
10/14/13, 12:16 PM
#4

Jag har också haft den boken men gett bort den. Hoppas någon nappar på ditt fina erbjudande!🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
10/14/13, 12:17 PM
#5

Ja den är värd att läsas för alla. En bra sak att ge vidare tycker jag 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
10/14/13, 2:18 PM
#6

Jag har inte den boken och har inte läst den heller så ja tack 😉

Du får ett pm med min adress 👍

Annons:
TezzD
10/14/13, 2:40 PM
#7

Bettanbop jag kör tills på Fredag tänkte jag så får vi se om fler vill ha chansen, så att det blir en rättvis lottning. Om ingen mer anmäler sig så får du den 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
10/14/13, 6:31 PM
#8

Självklart 😉är lite trött så hjärnan hängde inte med när jag svarade😕sorry 😊 🙂

Knorran
10/14/13, 8:56 PM
#9

jag är på och är intresserad av boken sorry bettan 🌺

ALPHIRA
10/14/13, 11:05 PM
#10

Sorry, Bettan, jag med.

[Bettanbop]
10/14/13, 11:25 PM
#11

Blir lite mer spännande när vi är fler 😉

ALPHIRA
10/15/13, 12:10 AM
#12

Egentligen hoppas jag att du vinner, Bettan, du var först! 🎁

[Bettanbop]
10/15/13, 11:28 AM
#13

Nä rätt ska va rätt 🙂men vinner du så kanske jag kan vinna den av dig då du läst den färdigt 😎

Annons:
ALPHIRA
10/15/13, 5:54 PM
#14

Precis, så kan vi göra, Bettan. Eller det kan man kanske inte göra, den måste ju lottas ut.

TezzD
10/15/13, 9:00 PM
#15

är det bara 3-5 st som är med så kan man ju låta boken cirkulera också 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
10/18/13, 8:50 PM
#16

3 st tävlande, jag drar en lapp nu :) 
Bettan nr 1 
Knorran nr 2
Alphira nr 3 

*trumvirvel***

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
10/18/13, 8:55 PM
#17

🏆GRATTIS nr 3🏆 !!!!!!!!!!🎈🌺🎂

Skicka mig ett meddelande med din adress så skriver jag kontonr för insättning av portot på 24:-

(Boken kostade mig 75:- inkl porto)

Lorna Byrnes andra bok, trappor till himlen är på väg hem till mig, hittade den för 55:- inkl porto 😃 Kanske blir det den jag lottar ut nästa gång om jag vinner någon gång 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
10/18/13, 9:44 PM
#18

Grattis Alphira 🥳

ALPHIRA
10/18/13, 11:08 PM
#19

HIPPI! Det var någon på en annan sajt (mesa 🌺) som tipsade mig att kolla hit medans jag "väntade och funderade" på ett svar på DEN sajten..

Och sådan överraskning här…TACK TACK! Det är tydligen mening med det hela. -Vi hörs Bettan, kommer att skicka boken till dig sen!

TACK ROSALEE!!!! ❤️🎈(Jag som aldrig vinner något…)

Förresten, jag drömde om dig i natt. Jag som aldrig drömmer. Skriver ett PM till dig ang drömmen. Förvänta dig inte för mycket…

Skickar boken i sinom tid till Bettan men kommer att skicka en annan bok till någon som sedan har tur med lotteriet. Ska kolla vilken bok den blir.

TezzD
10/18/13, 11:10 PM
#20

😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
ALPHIRA
10/18/13, 11:24 PM
#21

Rosalee!

Reagerade först nu att boken heter "ÄNGLAR I DITT HÅR" !!!!!!!!!

Berättar drömmen här och nu. Den var mycket kort.

Du, jag och en tredje tjej var någonstans högt uppe och jag såg bara våra huvuden. Vi stod där kind mot kind, var lyckliga och log. Vi koncentrerade oss att beundra våra vackra HÅR! Vi tittade på vår eget och varandras hår med stor glädje och lycka. Solstrålar siktade på vårt hår och vi var så vackra.

Sen såg vi nere någonstans en grupp av yngre vackra män, dom var kanske 5-7 stycken. Dom gick förbi där och samtidigt tittade upp till oss och var förtjusta i vårt vackra hår! Medans dom gick sjöng dom en vacker ballad eller liknande till oss.

Slut.

Loris M
10/18/13, 11:43 PM
#22

#21 Häftigt! En sanndröm… och jag som trodde att jag var först med att berätta för dig att du vann boken på den andra sajten. 😃Men det visste du ju redan egentligen. Dina guider ville berätta det men du förstod inte det. Det här kommer kanske att vara en bok som blir betydelsefull för dig på något sätt. 🌺

[Sol69]
10/18/13, 11:46 PM
#23

Grattis Alphira och hoppas att boken är så bra som det låter. Du får berätta för oss sen..

ALPHIRA
10/18/13, 11:50 PM
#24

mesa! Ja, den kan kanske ses som en sanndröm men jag förstod inte. Vi alla ska säkert bli mer uppmärksamma vad vi drömmer.

Jag också har en känsla att boken kommer att var betydelsefull för mig på något sätt. -Annars skulle dom inte besvärat sig att ge mig info om boken i förväg. Ska verkligen läsa den med hjärta och hjärna.

Hoppas bara att mitt val av boken som jag kommer att skicka ska betyda något för den som får den. Hoppas "dom" har sina "fingrar" med i leken.

ALPHIRA
10/19/13, 12:21 AM
#25

Sol, tack, kommer säkert att berätta om bokupplevelsen sedan.

TezzD
10/19/13, 9:49 AM
#26

😃 o jag är ju frisör så det var min första tanke om din dröm med hår. hihi.

Nu åker jag bort tills imorgon. nästan 30 mil ner till Ystad, för o ladda batterierna på Saltsjö havsbad. Hoppas ni får en riktigt fin helg! 

Kram!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
10/20/13, 2:57 PM
#27

Puff*

Annons:
Knorran
10/20/13, 6:57 PM
#28

Grattis alphira!!! 😃

ALPHIRA
10/20/13, 7:44 PM
#29

Tack Knorran! ❤️

Puffade upp detta bara för informationens skull. -Eftersom jag fortfarande är okunnig hur man gör när man länkar (säger man så…?) -Att v 42 skulle inte hamna långt bak…

TezzD
10/20/13, 10:49 PM
#30

Jättebra gjort Alphira 🌺 Jag kan lägga in en länk i din nya tråd 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: