Annons:
Etikettänglar-spiritualism
Läst 3133 ggr
[Bettanbop]
10/12/13, 3:12 PM

Sylfider

Har kopierat texten från nätet, väldigt spännande med Sulfider.

Sylphs är varelser som lever i luften. Deras kroppar är vit eller ljus, och de kan vilja dimma eller mycket tunna moln. De har mycket vackra ansikten, och de rör sig i ett mycket elegant sätt. Sylphs älskar solen, och de är lättare att upptäcka på en varm sommardag.Om, på en sådan sommar exempel, ser längs en ​​asfalterad väg, kan man ibland se något skimrande haze på vägen, kanske det ser ännu ut som det finns en stor pöl på vägen. Detta flimmer kan uppstå om vägen var våt och vattnet sedan avdunstar bort. Men det kan också vara så att du ibland ser är sylphs, leker i solskenet. Uppe i luften kan flugvikt verkligen fart när de flyger runt. Och när de snabbt zippa runt himlen på en blåsig dag, kan de finna att yla till varandra, så det låter som när luft rusar in genom sprickor eller hål. Övriga tider klumpar den mer ihop och flyga tyst runt. Så luften kan vara helt stilla och tung, och likna dimma eller rök. Sylphs gillar att hjälpa människor.   Om det är något du har glömt, du Flyweight känna hur det är att ni har glömt, och de säger att det viskar till en. Andra gånger kan det vara, flyter de runt och få folk att glömma honom, så att människor kanske kommer att dagdrömma eller fantisera. Uvejrssylfider har långa, mörka eller svarta kroppar med röda linjer, och de kan vilja fladdermöss när zippa runt upp från orosmoln på himlen. De kan mycket väl vara läskigt att titta på fluga spel i mellan varandra, men de är faktiskt inte alls farligt.

Annons:
TezzD
10/12/13, 4:25 PM
#1

Jag hänger med, men texten var väldigt snurrig 🤪 har du läst den ordentligt BB?🤪 Jättebra att uppmärksamma! 

Jag ska googla lite och se om jag kan sätta ihop en bra artikel.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
10/12/13, 4:34 PM
#2

Gör gärna en artikel 👍 kan kika på det jag också 😎

Denna kommentar har tagits bort.
TezzD
10/12/13, 5:09 PM
#4

Nu har du PM! Jag tar bort irrelevanta inlägg här ovan, som inte har med just din diskussion att göra 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: