Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1591 ggr
maribell
10/12/13, 10:03 AM

Bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har upplevt den här inre bilden av den här mycket vackra ståtliga väktaren, hans rustning är av silver och det strålar rosa ljus bakom hans rustning, han är otroligt självsäker och utstrålar lugn och glädje. Jag vet inte om han är en ängel, men härlig är han iallafall. Ville dela med mig till Er och jag tror verkligen på  det här med väktare och änglar. Är så glad för att Änglar i Fokus finns.

Jag kan tyvärr inte rita av honom rättvist.

Annons:
TezzD
10/12/13, 10:16 AM
#1

Samuel- Skiner i rosa."Han som såg Gud" Han står för kärlek. Samuel hjälper dig att utveckla kärlek, medlidande, förståelse. Han hjälper dig även om du har en låg självkänsla. Han hjälper dig att se ditt eget värde och övervinna dåligt självförtroende.  Samuel skyddar mot ondska, skvaller och missuppfattningar.🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
10/12/13, 1:16 PM
#2

Jag tror att du hade Samuel hos dig ❤️🌺

eftersom du skriver att 
han är otroligt självsäker och utstrålar lugn och glädje

Så tror jag att det är just det som du behöver, just nu.
Du behöver lugna ner dig, känna dig stark och inse att du är en mycket fin människa som förtjänar kärleken.
Har du det jobbigt med kompisar eller liknande nu så finns han hos dig, för att skydda dig mot eventuellt skvaller och missuppfattningar🌺. 

Han hjälper dig just nu helt enkelt.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

maribell
10/12/13, 2:46 PM
#3

Känns fantastiskt och sant. ❤️Jag har haft det jobbigt med just det du skriver om. Jag har behövt hjälp.

Jag tycker synd om de människorna som sprider skvaller om andra, om de visste, att Samuel beskyddar de som är utsatta för mobbning så skulle iallafall jag sluta skvallra och mobba andra genast.

[Bettanbop]
10/12/13, 11:28 PM
#4

Jsg brukar tänka om skvaller att; Om någon skallrar om mig så tycker dom egentligen att det jag gör är bra spännande eller kul, och att dom är lite avensjuka 🙂

fatcat
10/13/13, 1:49 AM
#5

Skvaller är inge bra.. men som bettanbop skriver kan man försöka tolka det positivt om det går. 

Jätte fin teckning du målat! 🌺🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Upp till toppen
Annons: