Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1324 ggr
imsuchadiva
10/10/13, 10:00 PM

Spännande

Råkade snubbla in på änglar.ifokus.se av en slump. Har kikat runt här och det verkar verkligen vara en trevlig atmosfär här. Det måste verkligen vara underbart att veta att man har en ängel med sig :)

Annons:
TezzD
10/10/13, 10:03 PM
#1

Välkommen hit! (Igen) 😉

Du har också änglar vid din sida vännen 😃😍🌺❤️

Dags att lära känna dom nu då tycker jag ?😃 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

imsuchadiva
10/10/13, 10:06 PM
#2

Tusen tack :) Jovisst det kanske det vorre :)

ALPHIRA
10/10/13, 10:48 PM
#3

Imsuchadiva! Det var säkert meningen att du skulle hamna hit!

Sen kan jag tala om för dig att det finns änglar här på jorden också, härliga människor som jobbar här på sajten.

INGEN NÄMD, INGEN GLÖMD! ❤️🌺🤗

Loris M
10/11/13, 7:10 PM
#4

Här var det ännu en som "råkade" (det var nog ingen tillfällighet 😉) upptäcka sajten precis idag. Vet inte hur jag kunnat missa det. 🤔 Ska bli spännande att läsa i alla trådar. 🌺

Roligt att se så många jag "känner" ❤️

TezzD
10/11/13, 7:27 PM
#5

Det är meningen att ni ska vara här allesammans ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/11/13, 9:36 PM
#6

Det finns många sajter man missar och rätt va det är hittar man en intressant sajt som denna… Rosalee har gjort ett bra arbete som startade denna sajt tycker jag.. 👍Inte för att jag märker av så mycket av änglarna i mitt liv men jag vet att de finns där när jag behöver dem 😃

Annons:
TezzD
10/11/13, 10:20 PM
#7

Dom är värda att uppmärksammas så mkt mer, liksom gud 😉
Jag ska ärligt säga att jag inte trott på gud, men jag har alltid hoppats på "honom"… men sedan jag fick kontakt med änglarna och lärde mig mer om dom så var "han" så självklar.

Jag tror på Jesus och det som hände honom… och bibeln… njaa.., men inte Adam och Eva. Dock så tror jag att mycket av det som står skrivet är sant dessvärre är säkert minst lika mycket påhitt och tillagt under åren, svårt att förklara-. Men när det kommer till kritan så är inte bibeln något som jag vänder mig till, utan jag vänder mig direkt till Änglarna och gud/gudarna…

NU menar jag inte att det är fel att ha en biblisk tro såklart. Jag bara säger så som jag tror. 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/11/13, 10:24 PM
#8

Vi tror alla på olika saker.. eller olika namn på den energin som finns och själv är jag mera indiansk i min tro.. 🙂 Men oavsett vad vi väljer att kalla denna kraft så är det ju ändå universum och dennes kraft som vi alla tror på.. fast vi har olika namn på det och olika infallsvinklar i vår tro. 🤦‍♂️

TezzD
10/11/13, 10:32 PM
#9

Precis! 
Ja jag tror också väldigt mkt på den "indianska" tron.
Jag är en allätare 😃

Jag menar mer, att om man tror på änglar så tror man omedvetet på gud också för det är ju "hans" änglar 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/12/13, 1:45 AM
#10

Håller med sol, det är upp till var o en vad dem vill tro på. Alla har vi olika uppfattningar om hur gudar och energier ser ut. 🙂🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

TezzD
10/12/13, 9:08 AM
#11

Japp. Tron är öppen och fri 😃 så länge man är snäll och tror på kärleken 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: