Upplevelser

Kvinnlig ängel som börjar på G

2013-10-10 21:45 #0 av: [Bettanbop]

Vem kan den kvinnliga ängeln vara som börjar på G ?

Har just haft en ängel hos mig, såg henne inte men kände henne så tydligt. Hon är en kvinna och har ett namn som börjar på G, men inte Gabrie`l

Anmäl
2013-10-10 22:02 #1 av: TezzD

Roligt att du frågar, men jag vill uppmärksamma dig på att Änglar är könlösa. Men dom kan "visa sig" som ett specifikt kön för att man lättare ska kunna associera dom till deras egenskaper Glad

Så det kan mycket väl vara Gabriel. Eller Gadreel, Gagiel,Grigori... med mera...Kunde du känna in något mer?

Blomma 

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-10-10 22:28 #2 av: [Bettanbop]

Nä jag han inte, blev störd av att sonen kom och prata med mig Vilar huvudet i handen

Tog en promenad med hundarna och kom på vem det kan vara, i så fall heter hon Gulli Hjärta

Anmäl
2013-10-10 23:50 #3 av: TezzD

Va härligt! Jag tror att du själv bäst vet vem det kan vara, det finns ju tusentals Blomma

HjärtaRosalee

Anmäl
2013-10-11 15:39 #4 av: [Bettanbop]

Glad Om det nu är "Gulli" så är hon en ängel, men inte en ängel så som vi tänker oss, hon är min svärmor som gått över till andra sidan Hjärta

Ska försöka få kontakt i kväll Blomma

Anmäl
2013-10-11 15:51 #5 av: TezzD

Hjärta

HjärtaRosalee

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.