Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 2253 ggr
[upstairs_to_heaven]
10/9/13, 8:06 PM

änglars närvaro

En fråga.. Hur märks det att ärkeänglar är närvarande. Är det ljuspartiklar och någon inre känsla?

Berätta gärna era erfarenheter. Jag vill så gärna uppleva något och bli mer ödmjuk samt uppmärksam på sådant.

Annons:
TezzD
10/9/13, 10:54 PM
#1

Jag ser stora blixtrar av ljus. 
Oftast när jag blundar 🌺

det är olika beroende på vad det är för ängel.
Om det är min skyddsängel så får jag dessutom en genomborrande pirrig känsla från top till tå som bekräftelse på hans närvaro  ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
10/9/13, 11:04 PM
#2

Glömde ju säga att detta är hur jag känner och ser.

Alla ser och känner på olika vis. Viktigt att veta 😉

Hoppas att fler kan dela sina erfarenheter här också 🌺

Och om du vill bli mer ödmjuk och uppmärksam så är du redan halvvägs! 
Du har bett om hjälp och redan nu så har din ödmjukhet och uppmärksamhet börjats att byggas på inifrån  😉

Slappna av, lyssna och njut. Leta inte 

Kram🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/9/13, 11:05 PM
#3

Ja det beror väl också på vilka energier det är i luften.. 🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[upstairs_to_heaven]
10/10/13, 1:03 PM
#4

Rosalee. Tack verkligen! Jag blir glad och tacksam för råden.

Jo, just tålamodet behöver jag ha mer utav. Alldeles rätt du har i det! Behöver öva på det och slappna av mer för att bli mer lyhörd. :-)

Om det är ärkeänglar, man kan väl också känna en väldigt stark värme också? Värmevågor dvs. Fast kanske individuellt.

TezzD
10/10/13, 9:21 PM
#5

Man kan känna hur mkt som helst 😉
Men har man små blockeringar i kroppen så blir dessa känslor svåra att förnimma. 
🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[upstairs_to_heaven]
10/11/13, 9:16 AM
#6

Du menar blockeringar i chakran?

Om det finns de här små blockeringar, har du något gott råd för att avlägsna dem?

Annons:
TezzD
10/11/13, 12:26 PM
#7

Det finns bra med hjälptrådar om detta med chakran inne på Healing iFokus 😃 Där finns även trådar och diskussioner om just auran och chakran. 🌺

Här är en länk till en bra övning att balansera dina chakran.
http://healing.ifokus.se/discussions/4e7a5ea788f47222ee00bbda-chakra-rebalancing-visualization?4d7124c4b9cb4621410475c6-2

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[upstairs_to_heaven]
10/12/13, 6:33 PM
#8

 Tack snälla för tipsen!

Jag kom på en fråga.. Behöver man vara andligt " ren" för att uppleva ärkeänglarna. Om det är så. Vad är andlig renhet och hur uppnår man den?

TezzD
10/12/13, 6:57 PM
#9

Jag förstår inte vad du menar med andligt ren? 
Man kan uppleva änglarna varesig man är god" eller "ond" 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[upstairs_to_heaven]
10/12/13, 9:04 PM
#10

Jag menar att man har en hög frekvens, och en kontakt med sitt högre jag? Ju högre frekvens ju mottagligare? Påverkar kost eller ett slags sätt att leva t.ex.? Mat med högre vibrationer. Ens sätt att tänka och lära sig medmänsklighet. Så menar jag. Vad tror du?

Vissa visar sig t.om. fysiskt för andra som om det vore en person, vad beror det på? Ursäkta om det är många frågor. Ren nyfikenhet. 🙂

[Bettanbop]
10/12/13, 10:49 PM
#11

Kontakt med sitt högre jag eller sitt inre jag är väl bra i alla lägen, att ha en tro och tillit till sig själv.

Sen är det ju viktigt att ha en tro och en övertygelse på att änglarna finns, för då blir det ju enklare att få kontakten med dem. Och då formas ens sätt att tänka mer kärleksfullt och man får lättare att utveckla sig själv och sin änglakontakt, allt hänger ihop liksom.

Maten vi äter tror jag inte är så viktig egentligen, men det är klar, om man tänker efter vad all "skräp mat" och sötsaker gör med våra kroppar så…. kan det nog skapa någon sorts blockering i oss.

Men det är mycket upp till oss själva hur mottagliga vi är och redo att möta dem. Bland Änglarna finns det också dom som inte tycker att det är så viktigt att visa sig, dom jobbar i det tysta i bakgrunden.

Detta är min teori om Ängla kontakt och deras närvaro tvivlar jag inte en sekund på.

[upstairs_to_heaven]
10/13/13, 8:33 PM
#12

Tack för att du delar med du dina erfarenheter. Intressant! Kanske också ett upplösande av egot och öppet sinne?

CarolinaE
10/15/13, 10:16 PM
#13

Jag brukar känna mycket behagliga pirrningar till

vänster om kronchakrat när jag ber till Ärkeängeln

Rafael. Någon som känner igen detta ?

Annons:
Upp till toppen
Annons: