Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1931 ggr
[Bettanbop]
2013-10-07 20:25

Moln änglar

Hej 👋

Vad tycker ni om moln änglarna? Tror ni att det är änglarna eller bara en tillfällighet att molnet har format sig så?

Vackert kan det var oavsett ❤️

Ville egentligen bara berätta om en upplevelse 🙂

Var ute med hundarna på kvälls promenaden, det var en vacker kvällshimmel, så jag gick och tittade på den medans hundarna sprang runt. Plötslig är det något på himlen som drar min blick till sig. 

I en moln kudde lyser det en liten prick, den blir lite större och mindre igen, känner en glädje i bröstet……. så blir det helt stilla i luften…..(upptäck!) pricken försvinner, men kommer liksom smygande till baka. Jag känner åter glädje och kärlek i bröstet, jag blinkar till den lysande pricken (flört) och vinkar lite kort (varför vet jag inte), då blir den lilla pricken lite lite starkare i sitt sken, så flashar den till som om den vinkade till baka och försvann sedan.

Annons:
[sirvan]
2013-10-07 20:30
#1

Det måste vara ett tecken,

eller budskap från andliga, som bara du kunde se.

ALPHIRA
2013-10-07 20:35
#2

Ja, tror tvärsäkert på att det finns änglar som ibland visar sig på olika sätt på himmelen. Det är lätt för dom att använda just molnen och göra sig synliga. Jag tror de gör dom ofta men vi är för upptagna för att "se".

TezzD
2013-10-07 20:38
#3

Visst var det ett tecken från Änglarna! Ta det till hjärtat ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-10-08 00:16
#4

❤️

iMrtin
2014-01-09 22:13
#5

Jag drömde en gång att jag stod på marken, fullt av moln och sen ett stort (långt uppåt) hål till solen och så såg jag solstrålarna rakt mot min gubbe.


Upp till toppen
Annons: