Annons:
Etikettintuitionsövning-test
Läst 2400 ggr
fatcat
10/3/13, 9:10 PM

Undersökning Astralsex

Vad tror ni om astralsex, går det att uppleva?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
Jane-Lyzell
10/3/13, 10:43 PM
#1

Defenetivt NEJ

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
10/4/13, 9:16 PM
#2

hihi, jag svarade ja, men jag tror inte på det 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/4/13, 11:27 PM
#3

Om allt annat går att uppleva astralt varför skulle inte det fungera 🤔 Inte för att jag vet. Men om allt annat går så borde väl det också fungera 😃

TezzD
10/4/13, 11:29 PM
#4

Haha, du tänker lite som mig där Sol. 
Man tror på det fast ändå inte 🤔 eller?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/4/13, 11:32 PM
#5

Är det inte bara vi själva som sätter spärrar för vad som går och vad som inte går?? 🤔

fatcat
10/4/13, 11:38 PM
#6

Jag upplevde för någon natt sen "Astralsex" men frågan är hur man ska se skillnad på det och en vanlig erotisk dröm? Eller är de samma sak?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
[Sol69]
10/4/13, 11:41 PM
#7

Drömmer du är du ju fortfarande själsligt i din kropp.. om du gör något astralt är du ju inte i din kropp längre utan ute på en astral resa någonstans.. Men kroppen är kvar på den plats där du lämnade den tills du är redo att kliva in i din kropp igen.. 🤔🤦‍♂️

fatcat
10/4/13, 11:47 PM
#8

Okej men vissa hävdar att drömmar också kan vara astralresor😎

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Sol69]
10/4/13, 11:51 PM
#9

Det stämmer väl på sätt och vis tror jag.. för om du går ur kroppen när du sover och reser iväg när du sover astralt så kan du ju minnas det som en dröm efteråt.. Men frågan är då hur märker man att det är en astral resa och inte en vanlig dröm 🤔

Imasy
10/4/13, 11:56 PM
#10

Men om person A gör en astralresa och har sex med person B, är person B med på noterna då så att säga och "drömmer" samma sak då eller?

Oftast krävs det väl två för att dansa tango om det ska bli lyckade resultat 😃

fatcat
10/5/13, 1:27 AM
#11

#10 Haha 😃

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ralph
10/5/13, 11:24 AM
#12

Definitivt JA

Jag har själv varit med om det under astralresor. Jag har mött entiteter som jag har haft sex med och jag tänker inte gå in på detaljer.

[JollyJustin]
10/6/13, 6:11 PM
#13

Klicka på ''vet inte'' för jag vet ej vad det är?

Annons:
Farwuq
10/6/13, 6:35 PM
#14

Ralph vet uppenbart vad det gäller.

👍

Men han tycks tiga om detaljerna.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

TezzD
10/6/13, 7:24 PM
#15

Jag tycker att trådstartaren kan informera lite om vad det kan vara/innehålla 😎🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/6/13, 9:06 PM
#16

Astralsex är ungefär liknande meditation när man gör en astralresa. Det som urskiljer är att man kan ha oskyddat samlag i stort sett vart som helst där fantasin tillåter med någon frivillig i astralhimlen.😉

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Zynell
10/6/13, 9:28 PM
#17

Håller med Ralph. Också ett hundra procentigt JA från mig. Har också upplevt det under mina astrala resor.

Imasy
10/6/13, 9:33 PM
#18

Men hur vet man att man bara inte drömmer en vanlig dröm? 

Och den som man nu har astralt sex med, finns den människan på riktigt eller är det en "påhittad" person? Eller kan man bara ha astralt sex med någon som man känner/är bekant med? 

Vad är poängen med att ha astralt sex när man kan ha det på riktigt? Man kan ju ha oskyddat sex på de flesta platser även i denna dimension 😉

Alltså, jag fattar inte? Är det jag som är trög eller är det bara invecklat? 😃

Zynell
10/6/13, 9:39 PM
#19

#18 Ett sätt att skilja en dröm från en astralresa är hur du uppfattar saker. Vanliga drömmar kan ofta vara röriga, ologiska osv medan astrala resor känns mer levande. Du upplever fysisk beröring, dofter och kan till och med höra som om du lyssnade med dina egna öron. Jag har upplevt allt från dofter till smärta under mina astrala resor. 

Och ja, under astrala resor stöter du på andra människor som är ute och astralreser. 

Astralsex förekommer, till min kännedom, endast mellan tvillingflammor, dvs din själs andra jag, men jag är inte hundra på om det är så.

Imasy
10/6/13, 9:42 PM
#20

#19

Jag har haft drömmar som har känts otroligt verkliga, så verkliga att jag trott det har hänt på riktigt när jag vaknat. Dock har det handlat om vardagliga ting.

Men om man bara kan ha sex med sin tvilligflamma, hur vet jag vem som är min tvilligflamma och existrerar tvillingflamman i verkligheten?

Annons:
fatcat
10/6/13, 9:46 PM
#21

#20 Då kanske dina drömmar varit astralresor? 

Tvillingflamman är den du möter under din astralresa. Det behöver inte vara någon du känner igen.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Zynell
10/6/13, 9:48 PM
#22

#20 Det låter som astrala resor, om de varit så verkliga att du trott det hänt på riktigt. Jag vet att vissa astrala resor kan verka meningslösa. Det har hänt att jag har tittat till tvätten under en astral resa. Inte särskilt spännande, men jag gjorde det ändå astralt. 🙂

Vem som är din tvillingflamma kan endast du svara på, men svaret finns djupt inom dig. Föreställ dig det som alltid har mest tilltalat dig hos en partner, både utseendemässigt och till personligheten, så kommer du få en bra bild på din flamma. Han eller hon befinner sig antingen på andra sidan, här på jorden eller på en annan planet. 

JA! Jag är ett levande bevis på att flammor existerar. Jag kände till min flamma långt innan jag ens visste vad tvillingflammor är för något. 😉

Imasy
10/6/13, 10:39 PM
#23

Ja, nu drömde jag att jag var ner på stan och köpte mig en videokamera som jag skulle filma barnen med bland annat, men jag har inget behov av en astral videokamera 😃

Men det var så verkligt att jag var tvungen att fråga sambon om jag verkligen hade gjort det. Men han dumpade barnen på svärmor så jag skulle få vila 😃

fatcat
10/7/13, 12:03 AM
#24

#23 Man kan ju undra vad du skulle använda denna videokamera till förutom att spela in barnen.. 😎Äpplet faller inte långt från trädet sägs det.. 😉

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Imasy
10/7/13, 12:05 AM
#25

#24

Det där läste jag inte ens 😃

fatcat
10/7/13, 12:25 AM
#26

Tänkte på en astralisk filminspelning av bergsgetter.. 😎😇

Finns inga begränsningar till vad man kan göra i astralhimlen😉

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Imasy
10/7/13, 12:27 AM
#27

#26

Jo, eller hur va? 😃

Annons:
Lilla Stjärna
10/7/13, 4:05 PM
#28

Här instämmer jag till fullo med # 1 Jane-Lyzell -absolut inte!

När vi befinner oss i astral tillvaro lämnar vårt medvetande både vår fysika kropp och allt annat i den här illusoriska världen, alla primära behov som hör kroppen och världen till -hunger, törst, skydd, fortplantningsdriften o s v. Om det vore så att sexualdriften skulle följa med på en astralresa, då vore det ju lika viktigt att komma ihåg vattenflaskan och annat viktigt!

Astralresor har ingenting med meditation / drömmar / dagdrömmar / visualiserade önskedrömmar att göra, men det är otroligt vanligt att folk förväxlar detta i nutid, har jag märkt. Till och med änglarna har blivit sexobjekt nuförtiden har jag sett 😮!!!

I vårt "tredje öga", tallkottkörteln, kan vi visualisera precis vad vi vill utan att lämna kroppen, det finns inga som helst begränsningar.

Jane-Lyzell
10/7/13, 6:01 PM
#29

28 Kan bara instämma 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

fatcat
10/7/13, 7:11 PM
#30

Ni tror alltså inte att astralsex går att uppleva?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ralph
10/7/13, 7:17 PM
#31

Pyttsan…

Jag vet precis vad jag talar om.

Astralsex finns visst.

👍

Lilla Stjärna
10/7/13, 7:28 PM
#32

# 29, jag klickade för ett par sekunder sedan på länken till din hemsida och direkt på denna länken :

http://www.ramsbergsgarden.se/konsumentradgivning.html

skummade ursnabbt en bit ner och har inte hunnit läsa mer än några meningar, avbröt för jag vill skrika ut till hela Världen, av hela mitt hjärta; "Läs detta på Janes hemsida!!!!!!!"

Vilken sund andlighet du har Jane-Lyzell, du har inte låtit dig dras in i alla dessa villoläror som bara jäser runt hela denna planet. Det gjorde jag för längesedan, jag råkade släppa Guds / min Skapares hand ett tag. Nu är min livsmission att försöka avslöja detta livsfarliga bedrägeri. Hann se att du tar upp, bland mycket annat, om dessa New Age-änglar, som jag syftade på i min kommentar ovan! Dom där "änglarna" som avbildas som unga, modellvackra -och i stort sett nakna sexobjekt / glamourmodeller!!!!!!

Tre änglar har besökt mig i mitt ganska långa liv och ingen av dom har sett ut så där! Två har visat sig som mycket gamla män och en ungefär som en medelålders kvinna. Ingen av dom poserade för mig i erotiska små klädesplagg, utan kom till min hjälp i svåra krissituationer!

OK, nu ska jag sätta din hemsida på Favoriter, Jane, och läsa lite i taget då och då 🌺❤️🎁✨🌈!

Lilla Stjärna
10/7/13, 7:40 PM
#33

# 30, som sagt nej, det tror jag inte -borde vara en omöjlighet. Då är det nog tal om en erotisk dröm, "meditation" eller dagdröm. Går att projicera sånt så det blir lika verkligt som i det dagsmedvetna, så att säja.

Jane-Lyzell
10/7/13, 10:24 PM
#34

32 Tack - det var trevligt 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
10/7/13, 10:26 PM
#35

30 NEJ - lucida drömmar kallas det för - personer som troligen får för lite sex i sin vardag.- det kommer ut som sexdrömmar (driften)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ljuskristallen
10/8/13, 1:16 PM
#36

Svar JA men nu får vi inte glömma att orden astral sex är väldigt missledande och handlar istället om en total sammansmältning mellan två själar.Vi har så lätt att föra över våra jordiska mått och orden sex får genast en snuskig innebörd i mångas ögon medan astral sex är något helt annat där föreningen är total mellan tvillingflammor och av de renaste heliga ljus man kan föreställa sig medan ordet sex missleder och får människor direkt i tanken vi i jordiska mått är vana att se på det.

Ni nämner dröm men jag reser både medvetet i vaket tillstånd  och under sömnen,oftare medvetet och det handlar inte om någon meditation för sånt är jag usel med att utöva ska erkännas.

Medvetet låter jag min ande lämna kroppen för att förflyttas sig vart den vill och mina resor går oftast hem till min flamma på andra sidan,här styr jag anden i vilken riktning jag vill men det är en träningssak så det handlar inte enbart om erotiska drömmar,såna har jag personligen aldrig haft och dom möten på det astrala planet går inte att jämföra med jordiska mått.

När jag medvetet reser så ser jag min egen astralkropp lämna min fysiska så det är stor skillnad mot att göra resorna under sömnen för här är man fullt medveten om allt man ser,hör och känner samt att du fysiskt kan ta på olika personer och föremål i andra sfärer,smaker,dofter mm.

Personligen skulle jag vilja radera ut ordet astralsex och ersätta det med själaförening eller sammansmältning för ordet sex har dålig klang och kan inte jämföras med vad det här verkligen är,det har inte med lustar att göra utan en total harmonisk ren förening med den själ vi står allra närmast,tvillingflamman.

Jane-Lyzell
10/8/13, 3:07 PM
#37

36 håller med dig - därför jag säger NEJ - till astral sex.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ljuskristallen
10/8/13, 7:20 PM
#38

Tack Jane 🙂

TezzD
10/8/13, 7:59 PM
#39

Tack för förklaringen Ljuskristallen! Håller med dig där! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/8/13, 10:29 PM
#40

#36 Men om nu två tvillingflammor flammar ihop, är det inte per definition ett samlag mellan två själar? 

Visst i denna materialistiska värld kallas det för sex i ordalag men i andevärlden är det väl ändå också en form av samlag när två själar blir förälskade o gör en sammansmältning?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Ljuskristallen
10/9/13, 7:54 AM
#41

# 40 Bra fråga och nu tänker du helt i jordiska mått räknat.Ta bort orden samlag,sex och erotik och tänk dig istället den absolut renaste kärlek där två själar blir ett.

Det är ingen form av samlag eller sexuellt betingat utan består enbart av det absolut renaste ljus och kärlek vi med ord inte kan förklara för det ska upplevas.

Förälskelse är en helt annan sak än den kärleken som råder mellan flamorna,den kan aldrig sina den kan aldrig gå över utan är på ett djupt andligt och själsligt plan.Oavsett man känner till flamman eller inte så finns dom eviga banden med evig kärlek en kärlek på en helt annan nivå än vi kan förstå med våra fysiska sinnen.

Du skriver orden två tvillingflammor flammar ihop och det ordvalet låter väldigt vackert för så kan vi föreställa oss en astral själaförening där två lågor blir ett och kanske få ett litet hum om vad det här verkligen rör sig om en total förening där man blir ett ,där alla jordiska begär och lustar inte existerar.

Annons:
TezzD
10/9/13, 11:39 AM
#42

*följer med spänning 😉 astral"sex" vet jag nämligen ingenting om🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Lilla Stjärna
10/9/13, 4:32 PM
#43

# 34 & 35! Det är du som ska ha tack, bättre konsumentupplysning har jag aldrig sett 🌺 och den behövs ju verkligen i dessa dagar när snart varannan granne är ett självutnämnt medium t ex!!!

Lucida drömmar ja, det var bl a det jag ville få fram, men kom inte på den rätta termen. Man är vaken och medveten + drömmer samtidigt. Såna brukar lätt uppstå när man saknar någon kär som enbart finns i andevärlden. Finns personen väldigt mycket i ens tankar projicerar man lätt en lucid dröm och man ser, kan känna på och kan dofta på personen -exakt som om det hände på riktigt och är fysiskt.
Jag träffade t ex en av mina hundar, som jag hade för många år sen, i en lucid dröm. Jag kunde dra fingrarna genom hans päls och känna honom när han svassade kring mina ben.

Även när man är förälskad  i någon kan sånt här uppstå, eller som du skriver; brist på sex. Men alltihop utspelar sig i det fysiska varandet och har ingenting med astralt varande att göra.  I en astralresa är jag helt könlös och tänker t ex inte "Oj, det där var en himla snygg karl!" Sexualiteten och den romantiska kärleken följer inte med på en astralresa!

Lilla Stjärna
10/9/13, 9:33 PM
#44

Oj, jag blir jätteförvirrad när jag läser här 🤔! Jag vill gärna fråga er som anser att man kan ha sex med någon under en astralresa lite grann!

Fatcat, i din frågeställning i #0, syftar du då på det vi brukar mena när vi nämner ordet sex, alltså:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sex_(aktivitet ?

# 40: "Men om nu två tvillingflammor flammar ihop, är det inte per definition ett samlag mellan två själar?" Jag får inte ihop det där att två själar skulle vilja eller kunna ha sex / samlag under astralt varande?

 # 41 Ljuskristallen: "# 40 Bra fråga och nu tänker du helt i jordiska mått räknat.Ta bort orden samlag,sex och erotik och tänk dig istället den absolut renaste kärlek där två själar blir ett."

 "Det är ingen form av samlag eller sexuellt betingat utan består enbart av det absolut renaste ljus och kärlek vi med ord inte kan förklara för det ska upplevas."

 Om två själar kan smälta samman och detta inte har någonting att göra med varken sex, samlag eller någon erotik överhuvudtaget -varför kallas det då astral-SEX?

Vid sex mellan fysiska människokroppar, kan ju ingen förening / sammansmältning ske, alltså två kroppar kan inte bli till en kropp. Inte vad jag har hört talas om i alla fall…..Men under en astralresa kan två själar bli en själ genom att ha sex, fast det inte alls rör sig om något sexuellt könsumgänge överhuvudtaget?????

Förlåt mig, men jag får inte ihop alls hur ni menar 🤔☺️🤪🤔!

Ljuskristallen
10/10/13, 5:39 AM
#45

# 44 Ordet astralsex är jag riktigt osams med för det vilseleder något så katastrofalt och så fort människan hör ordet sex förknippas det med jordiska lustar vilket det här inte alls är.

Om vi plockar bort dom däringa orden och föreställ dig två andar,den ena är i fysisk kropp men gör en astral projektion där den sammansmälter med den andre.

Du ser dig själv lämna din fysiska kropp och möter din flamma där ni två sammansmälter och blir ett,där uppkommer en kärlek som ord inte kan beskriva men det handlar inte om ett samlag som du har med en jordisk partner.

Här hamnar vi på helt andra nivåer med helt andra värderingar där inte jordiska begär och lustar äger rum.Det är inte ett samlag utan en totalförening mellan dig och din absolut högsta kärlek.

Fy det här är så svårt att förklara men så enkelt att göra men vi måste få bort stämpeln sex för det ordet missleder något så oerhört och får en ful stämpel på sig om att handla om snusk när det handlar om det mest rena heliga och vackra vi kan dela med vår tvillingflamma.

Snälla ni glöm orden sex,samlag,erotik mm please please please 😭och föreställ er det mest rena heliga ljus där man helt enkelt blir ett då har vi själaförening,sammansmältningen inte sexet som så gärna hamnar i fokus i den här frågan för det handlar enbart om ljus,renhet och en total samhörighet med sin andra hälft.

Vet inte om du blev nåt klokare på det där 😇 för det är jättesvårt att förklara och få andra att plocka bort ur sina sinnen den fysiska föreningen vi är vana med.Bort med den och in med det mest rena heliga som finns där man helt enkelt blir ett.

Astralsex,hmpf undrar vem som uppfann det dumma ordet så det blir så komplicerat för många att förstå.Det lät väl mer spännande än sammansmältning och själaföreningen kan jag tro och så blev det så fel istället.Tragiskt 😕

Lilla Stjärna
10/10/13, 10:57 AM
#46

# 45, Tack för ditt svar, Ljuskristallen 🌺! Ja, jag försöker verkligen förstå, hur ni som är med om astralsex och svarar "ja" på fatcats fråga, menar! Tycker det är intressant med olika åsikter och upplevelser. Men just nu har jag fastnat…..tyvärr.

En kanske larvig liknelse, men ungefär så här tolkar jag era svar:

Som om jag träffar en väninna och då säjer till henne; "Jag åkte till ridhuset och red igår, det var ett tag sen!" Och väninnan svarar;" Oj, vad roligt! Vilken häst red du på då?"

Jag svarar; " Häst?!? Jag är väl inte intresserad av hästar -näää fy 17 dom är ju både läbbiga och stinker -tro inte mig om nåt sånt! Jag var på styrelsemöte förstås, vi bara kallar det "Ridhuset" osv. Men det har ju absolut inget med hästar att göra!!!"      🤔

Ordet "astralsex" verkar helt klart sprunget ur New-Age-industrin. Kolla runt på lite sådana sidor och räkna ihop hur många gånger orden "ASTRAL" och "SEX" förekommer får ni se, det är inte bara "Ljus & kärlek" nu för tiden!

Dom två orden är väl dom som drar mest publik idag? Även inom den branschen har dom hängt med i tiden med utseende -och sexfixering och  hemsidorna (inte alla) fullständigt ångar av sex och fantasifulla, urspännande termer. Det kan vara ungefär som att öppna en porrtidning och få läsa om folks astralsex-bravader! …..och flödar över med en ny sorts "änglar" och "utomjordingar", som både har bodybuildat sig rejält och satt in silicon i bysten…..

Jag skulle faktiskt inte bli ett dugg förvånad om jag skulle få se en teckning på självaste Jesus Kristus, där han har låtit manteln falla och han blottar musklerna!   opss ……Sananda menar jag 😈

Ljuskristallen
10/10/13, 12:31 PM
#47

Lilla Stjärna det här är verkligen svårt att både ta till sig och fömedla vidare just för människan är så fixerad vid kroppar och den fysiska kontakten så istället för nåt rent och vackert får det en dålig klang med vad jag nog snart kallar svärorden Astral Sex,gruff,,behövde gruffa lite där för tyvärr hamnar det så vansinnigt fel just för vi ofta är i jordiska tänk med jordiska begär och mått men undantagen finns och personligen tänker jag inte i jordiska lustar eller mått.

Kan nog inte förklara bättre än så här,synd jag går bet men avslutningsvis innan jag ger upp diskussionen 😃 tänk er det absolut heligaste rena inte allt det där andra som inte ens hör till.

Jo du har så in i bomben rätt det dyker upp än den ena med det andra spännande ordet och så tjänar vi lite mer pengar på dom som går på,lite utanför ämnet nu,sorry Fat-cat men jag kom in på några shamanska sidor där man tog 17000 riksdaler för en vecka och kallar det shamanism där deltagarna är nakna samt har sex medans deras respektive befinner sig hemma samt att dom döper sina heligaste delar,gnnnnggg blir så arg på sånt där 😡

Det sägs då att utan detta är man inte i kontakt med moder jord och djuren kyss mig därbak säger jag inte behöver jag sånt snusk för att både ha kontakt med jordmodern och djuren sånt förstör och då drar man allt över en kam samma sak med astralsex det får en ful klang där människor tror att i såna kretsar där är dom kaniner allihop men jag då som är evigt trogen min flamma,jag kan garantera att kaninbeteendet det har jag inte och har aldrig haft men tyvärr finns dom som med alla medel skapar drama och spänning samt lurar folk på en sjuhelsikes massa pengar som med ovanstående snuskkurser jag nämnde vilket är ett stort stort hån mot både shamanismen och andra utövare som lever i renhet.

Förlåt Fat-cat jag kapade visst tråden lite,men bara lite 😉

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Lilla Stjärna
10/11/13, 10:55 AM
#51

# 47 Ljuskristallen:

 "Kan nog inte förklara bättre än så här,synd jag går bet men avslutningsvis innan jag ger upp diskussionen Skrattar tänk er det absolut heligaste rena inte allt det där andra som inte ens hör till."

Jo, den här biten förstår jag hur du menar när du beskriver dina upplevelser:

Du ser dig själv lämna din fysiska kropp och möter din flamma där ni två sammansmälter och blir ett,där uppkommer en kärlek som ord inte kan beskriva men det handlar inte om ett samlag som du har med en jordisk partner."

…..även om jag själv aldrig har smält samman med en specifik själ…. och jag tycker att du förklarar väldigt, väldigt bra 🏆! Jag vet själv hur fruktansvärt svårt det är att förklara för andra om sånt som jag har varit ensam om att uppleva! Ge inte upp!

Det jag hänger upp mej på och inte fattar är varför ni kallar det astral-sex, när det inte har något med sex att göra överhuvudtaget. Om frågan hade sett ut t ex så här istället:

"Vad tror ni om astralkärlek, går det att uppleva?"

och ni svarat "Ja" på frågan och sedan beskrivit vad det går ut på, då hade jag inte blivit det minsta förvirrad!

Zynell
10/11/13, 11:37 AM
#52

#51 Jag skulle väl säga att orsaken till varför det kallas astralsex är just för att det handlar om en intim och privat handling mellan två själar, dvs tvillingflammor. En annan form av sex, kan man säga, eller hur jag nu ska uttrycka det, men jag hoppas du förstår. 🙂

Lilla Stjärna
10/11/13, 2:35 PM
#53

#52 🙂Tack, jag försöker verkligen! Är väl svårt eftersom jag aldrig har haft eller har en själs-flamma!

Jag förstår ju hur ni var och en förklarar det hela, men det att jag ser så många spritt språngande olika definitioner på termen astralsex, gör mig bara mer o mer förvirrad.

  • Som sagt var så finns det en uppsjö av folk, som mer än gärna lägger ut sina skildringar av sitt astral-sex-liv. Tycker att deras skildringar inte skiljer sig något alls från fysisk sex, utan liknar vilken sex-novell som helst! Inte så värst privat!
  • Ljuskristallen säjer att det inte har något alls med sexualitet eller sex att göra, utan är en helig handling.
  • Du säjer att det handlar om en intim och privat handling mellan två själar och är en annan form av sex.
  • OBS! Tillagt: Glömde ju fatcats variant; Astralsex är ungefär liknande meditation när man gör en astralresa. Det som urskiljer är att man kan ha oskyddat samlag i stort sett vart som helst där fantasin tillåter med någon frivillig i astralhimlen.Skämtar
  • osv, osv……..finns säkert många, många fler!!!

Oj oj, inte lätt det här 🤔.

Jane-Lyzell
10/11/13, 2:48 PM
#54

Ta bort ordet sex helt - så kommer ni saningen närmare😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: