Annons:
Etikettmeditation
Läst 1092 ggr
fatcat
10/1/13, 6:40 PM

Déjà vu

Ibland när jag va yngre så fick jag ganska ofta så kallade Deja vu upplevelser. En häftig känsla av att man tidigare varit på exakt samma ställe eller personer man ser som verkar mer än bekanta. Kanske är det minnen som påminner oss om tidigare liv. Ett förgånget liv endast själen kan minnas men som vi genom meditation och djup stimulans kan få minnesbilder från.

Min fråga är om någon här varit med om en Deja vu upplevelse så minnen från tidigare liv verkligen varit klara? 

 //Mvh Fatcat.🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
TezzD
10/1/13, 8:29 PM
#1

Flera ggr, fler än jag kan räkna 😉

Inte bara platser utan händelser, ord och uttryck som sägs och görs har jag hört och sett förut ibland.

Jag vet själv att det beror på att jag samtalat med mina änglar om detta innan jag började mitt liv på jorden. 😉🌺

Många saker bestäms i förtid (jag tror på det) Men det är inte alltid det sker så som vi planerat innan jordelivet för att lära oss, för vi är mänskliga här och gör helt andra val än vad vi kanske trodde att vi skulle göra när vi var i anden. ⏰

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

gryningen
10/2/13, 10:57 AM
#2

Ja, det kan man skriva under.

Undrar vars man har sett denna person någonstans verkar så bekant.det har med våra tidigare liv(reinkarnation) att göra,personerna eller platserna kan man ha haft nära relationer till i tidigare liv.jordelivet är bara en fortsättning till nästa liv osv.tror jag.

TezzD
10/2/13, 8:42 PM
#3

Alla tror vi på olika sätt och jag tror att alla även har rätt! 😉 Jag tror både på reinkarnationer och inkarnationer. Man reinkarneras när man behöver lära om och lära rätt. Man inkarnerar i själen och anden när man gjort rätt. Osv..

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: