Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1414 ggr
TezzD
2013-09-30 22:04

Tv-Serier

Serien Medium. Jag gillar den skarpt, vad tycker ni?
Mina måndagar är MINA måndagar.😎

Dem består av tv 7 (SJUAN)  från kl 21.oo (Det okända) till 23.00 (medium)

Vilka program gillar du att följa? 😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
fatcat
2013-09-30 23:24
#1

Såg det okända nu ikväll.. 🙂Aldrig sett medium men kanske kan se de via datorn.. 

Bra program 🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Tarotstollan
2013-10-04 01:38
#2

Har följt Medium sen första gången den gick, tror de är inne på andra eller tredje rundan av repriserna nu. Har även köpt Allison Dubois bok, där hon berättar om sina upplevelser i verkligheten! Vissa saker hon skrev om känner jag igen från avsnitt i tvn. Kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
2013-10-04 21:11
#3

Jaså finns det en bok?! Spännande vad heter den? 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2013-10-04 21:47
#4

Jag har sett på medium och en del andra serier på tvn. När min dotter var yngre kollad vi på förhäxad tillsammans och på Ghost whisper.

Nu hinner jag inte följa så mycket längre, men kollar om jag ser något och inte jobbar när det går på tv.

Annars är det bara att vänta dottern älskar att köpa det på dvd så går att låna och sitta spikad en hel helg och titta. 😃

TezzD
2013-10-04 21:49
#5

Härligt Sol! Ja förhäxad kollade jag JÄMT på förr.
Sen blev de Ghost Whisperer.. dock så har jag inte sett alla säsonger, väntar frenetiskt på att sista säsongen ska komma ut nu :P Hur många är det nu, någon som vet? Jag har sett 3 eller 4..

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2013-10-04 21:59
#6

Har ingen aning om det.. min dotter har gått över till Vampire diaries nu så den serien får jag titta på med henne nu,, Kan de bero på killarna som spelar 🤔😂Men det är ju lite övernaturligt i den också

Annons:
Tarotstollan
2013-10-04 22:28
#7

#5. Boken heter i svensk översättning: "Kyss dem inte farväl" av Allison Dubois.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
2013-10-04 22:32
#8

"VD" som jag kallar det, e bra, har sett dem också, men sista säongen är inte ute där heller och det har gått ett år, man blir tokig när man väntar, haha. 🤪

Tack #7 !🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Eywa
2013-10-06 18:48
#9

Med forumet i tanken kan jag rekommendera Supernatural. Grym serie med både änglar, demoner, andar och monster. Man får träffa samtliga ärkeänglar och även andra änglar som är påhittade av serieskaparna. En av huvudpersonerna är en ängel. Ni som gillar övernaturliga serier borde verkligen se den!

TezzD
2013-10-06 19:23
#10

Tackar för tipset Eywa! 👍🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
2013-10-06 23:35
#11

På kanal TLC kommer Long Island Medium nästan dagligen kl 16. (Åtminstone dom som har Canal Digital ser den kanalen.)

TezzD
2013-10-06 23:47
#12

Tack för tipset ALPHIRA! 😃🌺 Har tyvärr inte Canal Digital, men man kanske kan streama det någonstans?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
2013-10-07 11:11
#13

Jag tittar på 7 Det okända och Ghost hunters. 

Sen tittar jag på Long Island Medium, jag tycker hon är oerhört duktig. Ibörjan tyckte jag att hon var lite för mycket. Men ju mer man ser av henne ju mer tycket man om henne. 

Kanske ska ta och titta på Medium också, har hört att det ska vara autentiska historier.

Annons:
TezzD
2013-10-07 20:55
#14

Long Island medium har jag aldrig sett, det ska jag ge en chans! 👍Kan man hitta det på nätet tro? 🤔

Medium är verkligen en bra serie, men det är mkt våld och mord, så man är förberedd på det…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

ALPHIRA
2013-10-07 22:41
#15

Googla på kanal TCL så ser du Long Island Medium.

Som majlar var inne på, det tar sin lilla tid att vänja sig vid henne. Men hon är duktig.

TezzD
2013-10-07 22:58
#16

Jag ska göra det, tack så mkt 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: