Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1791 ggr
TezzD
9/29/13, 9:42 PM

Julpynt

Visst gillar väl alla människor i hela världen när affärerna fylls med julpynt i alla dess former, färger och slag?

Men jag har uppmärksammat att människor (Handlarna/försäljarna) nu för tiden är väldigt ivriga med att få upp dessa underbara skapelser av pynt!

Förra året såg jag juldekorationer och pynt till fösäljning redan i Oktober månad. Undrar om det kommer att bli likadant i år? 

Jag har en intuition av det.😉

Jag anser att; "Visst!, julen är kort så därför kan man bada och gotta ögonen i juldekorationer och pynt lite tidigare, 🎁 kanske från slutet av November iaf" Men i Oktober? Hösten har ju precis börjat då, ska vi börja tänka på tomtar och snö då? Eller? Hihi, Vad tycker ni om det?

Tycker ni att julpynt ska börja säljas så tidigt som det görs? Det verkar bli tidigare och tidigare för varje år som går 🤪

Inte mig emot, men jag sparar gärna på julen lite längre så man har något att längta efter lite extra 😎😍

Dessutom så är jag lite av en sådan som gärna har kvar julen till slutet av Januari 😊

Hur länge har du "kvar din jul" ?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Felliiis
9/30/13, 4:23 PM
#1

Jag har gärna kvar julen så länge som möjligt eller snarare så länge jag känner för det! I slutet av okt början av nov tycker jag det är OK att börja sälja julgrejer men innan det är det lite förtidigt även om jag nu faktiskt började lyssna på julmusik för några veckor sedan hahah

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

fatcat
9/30/13, 5:00 PM
#2

#1 Haha julmusik är något man kan lyssna på jämt tycker jag!😉

Själv slänger jag fram julgrejerna när första advent faller in.. sen låter jag allt stå kvar till 20:onde knut, annars bryts ju traditionen😎

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

TezzD
9/30/13, 7:13 PM
#3

Jag är en sådan som slänger fram lite julpynt vid 1:a advent och ibland före det. Sen är ju 20dagsknut som en "sista dag" här, fast förra året var allt nere innan dess för vi hade precis flyttat så det fanns knappt något att plocka ner och då var det (tro det eller ej) SKÖNT att bli av med det . Hoppas att julkänslan varar lite längre i år, för det är ju sååå mysigt! 😊

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: