Annons:
Etikettsjälsfränder
Läst 2685 ggr
TezzD
9/27/13, 11:20 PM

Har du mött din själsfrände?

Som rubriken lyder.

Har du mött din själsfrände?
Är det någon du vill dela ditt liv tillsammans med, är det din bästa vän? Är det någon i din familj? 

Hur möttes ni och när?

Om du inte mött din själsfrände, leta inte ihjäl dig, ni träffas när stunden är kommen. Änglarna kommer på outgrundliga vis att föra er samman när tiden är inne .🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
10/1/13, 10:26 AM
#1

Ingen? 😉🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

sdm_b
10/1/13, 10:31 AM
#2

Jag har mött min själsfrände!  Mot alla mina principer, på ett dansgolv, jag tror inte alls på att ragga när man är ute eller träffa någon seriös. Men när vi möttes, så bara drogs vi till varann. Han fick mitt mobilnummer och hörde av sig dagen efter, sen dess har vi träffats regelbundet. Allt stämmer så bra mellan oss. Vi klaffar liksom, det är svårt att förklara, det är så mycket högre än någonting annat man varit med om. Vi har gått till medium båda två och där fick jag veta att han var den man som en gång suttit vid min sida när jag var gammal och höll min hand, (jag gjorde en regrission för nåt år sen) Den mannen var min själsfrände, och jag fick då, vid den tidpunkten, också veta att jag inte var tillräckligt öppen för att känna igen honom i detta livet.

Jag är glad att jag blev öppen med tiden :) vi är så lika, o ändå olika på vissa plan, vi väger upp varandras styrkor och svagheter och kärleken är stark. Den klarar alla situationer som uppkommer, och vår starka tro på vår kärlek, är underbar <3

fatcat
10/1/13, 10:36 AM
#3

Mitt ex.. 😕

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

TezzD
10/1/13, 11:23 AM
#4

Å va härligt #2🌺 Då kan ni njuta av livet och ta lärdom av varandra, för det är just precis det som själsfränder är till för 🌺

Man kan byta själsfrände genom åren, så kanske var ditt ex den bästa själsfränden för dig just då, när ni var tillsammans? Ni lärde er säkert av varandra eller hur, nu är det dags att du träffar nästa själsfrände fatcat 😉 för om ni nu inte längre är tillsammans alls, så är det ingen tvekan om att du utvecklats och har en ny frände att vänta 🌺

Om ni fortfarande är vänner och umgås, pratar osv så kan det även vara så att ni fortfarande är menade att lära från varandra 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

fatcat
10/1/13, 3:58 PM
#5

Pratar gör vi från o till.. Verkar som att hon åtminstone vill ha någon form av kontakt. Jag har aldrig älskat någon annan så mycket.. 😕🌺 Tack för rådet iaf Rosalee! 🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Imasy
10/1/13, 5:59 PM
#6

Men hur många själsfränder är det menat att man ska ha? Jag trodde man bara hade en? 🙂

Annons:
TezzD
10/1/13, 8:22 PM
#7

Det beror helt på vem vi är som person och vilka uppgifter och vilka vägar och val vi gör i livet. 
Många tror att en själsfrände, endast är en annan människa som man ska gifta sig med. Men så är inte fallet. Det kan vara riktigt nära vänner, någon i familjen, en utomstående som man aldrig mött osv… dock så har man bara en åt gången vad jag lärt mig.🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
10/2/13, 12:37 PM
#8

Det finns ju både själsfrände och tvillingflamma har jag fått lära mig 😃

TezzD
10/2/13, 8:40 PM
#9

Jaoo! Så rätt så Sol! 😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: