Annons:
Etiketthealing
Läst 1523 ggr
TezzD
9/26/13, 8:26 PM

Healing utan erfarenhet

Healing är starka energier, där tiotals, ibland hundratals olika änglar hjälper till att skicka helande energier till den som bett om det. 
(Mer om det senare)
Känner du någon som bett om healing och du inte vet vart du ska vända dig för att du själv inte är insatt i ämnet eller erfaren?

Då är det faktiskt som så att du själv kan skicka positiva tankar och energier ändå!
Det räcker att du säger "Krya på dig" och menar det, du kan även säga (eller skriva) en mening, där du nämner att du skickar bubblor till mottagaren med kärlek, energi och vad du än vill stoppa i bubblan.

Mottagaren väljer själv när denne ska ta ner bubblan. 

Så fort det skapas en tanke eller någon form av medkänsla så vet änglarna vad dom ska göra. Dom väntar bara på att du ska be dom om hjälp.

När du säger till exempel "Jag sänder dig bubblor med kärlek" 

Så är det just precis det du gör. Mottagaren kommer då inom kort att märka av dessa (Exempel om mottagaren är lite ledsen eller deprimerad)
Ibland behövs det fler gånger, ibland räcker det med en.

Änglarna vet hur dom ska hjälpa och vilket sätt som det är meningen att hjälpas på.

Har du skickat tankebubblor till någon? 🎈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[GunillaF]
9/27/13, 8:41 AM
#1

Bra skrivet Rosalee.

Jag är kanal för healing mest varenda dag och är så tacksam att jag får vara det.

Jag har lärt mig att de som sänder genom mig inte alla gånger sänder till just den kroppsdel klienten har besvär i. De sänder till roten av det onda. De ger sig inte på symtomen.

T.ex. en klient hör av sig och vill ha healing för sin huvudvärk. Jag vet healers som då försöker styra healingenergierna till huvudet, men låter man sig bara vara kanal och följa med i flödet så kommer man att se att energierna går till t.ex axlarna, för det är p.ga av axlarna klienten så småningom fått ont i huvudet.

Så lita på healingguiderna att de vet var energierna ska sättas in, det ger bra läkning, mot om man bara dövar symtomen.

TezzD
9/27/13, 10:34 AM
#2

Ännu en superb förklaring och det tackar jag innerligt för 🌺❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: