Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1674 ggr
TezzD
2013-09-26 20:19

Har du mött din guide eller skyddsängel?

Har du sett, talat med, hört eller känt din guide/vägledare/Skyddsängel?
(Svara i fältet nedan)

Om ja, förklara hur du har kontakt med din guide.
Hör du honom/henne, ser du honom/henne eller känner du honom/henne?

Jag har varken sett eller hört min, men jag känner honom!

Min skyddsängel och guide! Han är min farfar.
Han gick bort när min pappa var 18 år och han har funnits vid min sida hela livet!

Nu har vi fått lite bättre "kontakt" och jag kan känna hans svar när jag ställer en ja eller nej fråga.
När det är ett Ja, så tinglar det i hela kroppen. Som en inre rysning, ända ner i benen med start i hjärtchakrat.
Och nu har jag fått det svart på vitt. Han hjälper mig att ta både enkla och svåra beslut när jag verkligen behöver hjälp och svar. (Jag får tyvärr inte hjälp i tävlingar och spel 😉)
Testa din egen känsla, ta några djupa andetag, ställ en fråga. Ta ett djupt andetag. andas ut sakta och slappna av. Händer inget? Då kanske svaret är ett nej, eller så var du fortfarande spänd.

Via denna övning så lär du dig att upprätthålla en personlig kontakt med din skyddsängel och du lär dig att känna hans/hennes närhet.

Glöm inte att vi alla kan känna olika så du måste absolut inte ha samma känslor som jag beskrivit ovan. Känslan är kopplingen, bandet, mellan dig och din skyddsängel 🌈

Lycka till 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
2013-09-26 20:20
#1

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

gardit
2013-09-30 19:04
#2

Först och främst, TACK för den här sidan!

Jag satt och läste en bok om hur man tar kontakt med sina Skyddsänglar och Andliga guider. Ni vet: utförliga beskrivningar på olika meditationer och liknande som ska hjälpa en att få kontakt.

Var tvungen att lägga boken åt sidan innan jag kommit halvvägs för min Guide var där och ville tala med mig. Efteråt var jag lyrisk.

Nu tar jag inte kontakt med honom så ofta som jag egentligen vill, men jag vet att hjälp finns närhelst jag behöver!

Kram på er Änglavänner!

TezzD
2013-09-30 19:10
#3

Å så härligt att höra! 🌺 Underbart att du hittat hit då 😃 Jag hoppas att vi alla tillsammans ska kunna utforska ämnet ännu mer och hjälpa varandra på bästa möjligaste vis ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: