Änglar iFokus

Änglar

Etiketteränglar-spiritualismbudskapärkeänglarkommunikationskyddsänglarupplevelserandlighet-andarsjälsfrändergudandlig-spirituell-medial-utveckling
Läst 34 ggr
Empathico
0

Inkarnerade änglar

Hej

En fråga, jag har precis nyligen fått veta att jag är en inkarnerad ängel, gjorde en grundläggande undersökning om jag är det, och allt talade om att jag är det, plus att Gud har talat om detta med i 2 fall. Jag fick också veta att jag är tvillingsjäl, och den tvillingsjälen vet jag vem det är, jag har levt och känt henne i 11 år varav 6 år i väldigt nära miljö. Det är 21 års skillnad på oss då jag är äldre. Och det visade sig att hon med är en inkarnerad ängel, problemet är att hon tog sitt liv nyligen, bara 20 år gammal. Och hon skrev att hon har alltid vetat att hon skulle dö ung.
Nu är det så, att jag hade en konversation med Gud igår, där jag tydligt fick en indikation på att Gud tycker att jag ska gifta mig med denna tvillingsjäl slash inkarnerade ängeln. Han gav mig även indikation på att dem känslor jag haft till henne, har varit sanna och att det har varit meningen att hon och jag ska va gifta. Men nu kommer min fråga, enligt skriften i bibeln talar Jesus just om detta, änglar kan aldrig gifta sig.
Så, nu är jag helt vilsen, varför ber Gud mig om något som går emot hans skrift?