Änglar iFokus

Änglar

Läst 111 ggr
Knorran
2022-06-12 23:57
0

Berättelse..

Är det någon här inne som vet av en liten längre berättelse om hur en själ väljer att bli en änglabarn?

Jag minns typ att själen inte var riktigt klar så den valde att inkanera sig en stund till för att glädja ett par som hade svårt att få barn, även fast det bara var för ett tag. Någon som har en susning?

Vykke
2022-06-16 10:24
0

Vissa människor är änglar ifrån himmelen, som väljer att tjäna på jorden. Tack Gud! Det är iallafall vad jag tror. Annars brukar du komma till jorden för att lära dig

[Fyrljuset]
2022-07-29 16:34
0

Någon berättelse har jag inte att dela med mig av men tanken är att någon behöver tröst från ett änglabarn därav inkarnationer i syftet att stötta och glädja människor om än för en kort tid något som även låter motsägelsefullt om barnet lämnar tidigt.

Något syfte har dom och det är något vi andra inte kan ta del av. Inkarnationer sker aldrig lättvindigt dom är få oavsett själ som väljer en fortsättning men orsaken är väldigt personlig för den inkarnerade och dom som den inkarnerade väljer att leva med så varför dom väljer den vägen det är inte för oss att veta.

[Fyrljuset]
2022-07-29 16:41
0

Tilläggas ska att det är en vacker och kärleksfull handling som dom själarna utför när dom väljer att gå ner för att stötta på jorden ❤️