Änglar iFokus

Änglar

Läst 138 ggr
blacko
2

Ängel Jesus ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hade vi en underbar blå himmel & bomulls moln,jag tog kort på detta för att få med arbetet med vår trädgårdsmur. När jsg ska visa min man fototmed orden" kolla vilken fin himmel" Så svara han du hsr fotot någon,ängel Jesus gestalt.Detta fanns INTE på himlen när jag tog fotot

Sabah
2

Det var verkligen likt Jesus på korset! 😊 Men jag funderar också på om det kan vara någon insekt kanske 🤔

💖🧡💛💚💙💜

blacko
0

#1: Nej ingen insekt på det avdtåndet jag stå på vår terass & jag tittade på himlen när jag tog kortet

Sabah
2

Tycker det ser ut som en fluga som har huvud och framben neråt, kanske sitter den på en glasruta med ryggen mot kameran?

💖🧡💛💚💙💜

• Redigerat 2022-06-08 14:07 av Sabah
[Thunder Storm]
0

Först av allt vilken maffig bild 😎

Jag är inte insatt i det här med foto det minsta, kan inte ens klistra in saker så jag har verkligen noll koll men nog är det ändå lite speciellt med den här bilden för tänker man tanken en insekt på linsen så kan till och med jag se att det är betydligt längre bort från kameran att det helt enkelt finns där ute på himlen.

När andefoton tas brukar många snabbt vara på plats och säga nej men det är så enkelt att det här för dig TS är ett budskap som är menat just för dig oavsett hur bilden blev till så är det riktat till dig och det ska du ta emot oavsett hur bilden blev till 🤗

blacko
0

#3: INGEN fluga & jag stå på vår terass som varken har tak eller glasväggar.
INGET fanns på himlen då jag fptade

blacko
1

#4: Tack snälla så tolka jag & min man det också.Intressant är att just när vi satt på terassen & några minuter innan jag tog fotot .Pratade vi om hur nöjd förra ägaren( äldre tant)skulle vara att se vår total renovering av hus & mur bygge runt trädgården.Vi tolka denna skepnad som någon från andra sida.