Pendeln
Hej
Ni som är kuniga via pendeln.Är de bara en del som har den begåvningen eller hur är de?
Lina
Jag kan bara säga att jag och pendlar fungerar inte alls tillsamman. De ger inga utslag alls för mig eller så lite att jag inte ens kan säga att det är ett svar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tror att man kan träna upp sig. Det krävs dock en hel del arbete, och det svåraste är att kunna tro på de svar man får. För min del var jag alltid osäker på om det var mitt ego eller mitt högre jag som gav mig svaren. När det var något jag verkligen ville vara säker på att inte påverka själv så ringde jag upp en kompis som också kunde pendla. Jag berättade inte frågan för henne, utan tänkte den bara medan hon pendlade. Det var en ja-och-nej-fråga för att göra det så enkelt som möjligt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#2. Antar det men efter att testat ca 50 st olika pendlar på en kurs, tappade jag intresset.😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2022-05-12 15:30 av Tarotstollan
#3: Du kan använda i princip vad som helst som pendel, även om man naturligtvis får sina favoriter. Tricket är att lära sig hur man pendlar och att sedan lita på att man inte själv styr pendeln mot det svar man vill ha. Det är det som är det svåraste. 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2022-05-12 16:02 av Carmarino