Änglar iFokus

Änglar

Läst 615 ggr
Nadjanerges
3

Skyddsängel?

Hej! Jag vet inte om detta tillhör forumet.
Jag var med om en händelse för två dagar sen, då jag ramlade från en 4 meter trapp på jobbet. Ambulans och sjukhusbesök. Inget var brutet eller skadat, trots det höga fallet. Och alla jag pratat med sa att jag har haft änglavakt. Jag tror också på det, men jag är nyfiken på vem det var eller om det var någon anhörig från andra sidan som hjälpte mig? Kan någon tolka detta?
Med vänlig hälsning, Nadja

Reinkarnerad
1

Har läst om personer som precis i olycksögonblicket hlrt rlst inom sig hur dom skall bete sig så minimal kroppsskade skall uppstp. Tills jag själv råkade höra rösten då jag blev påkörd så jag ändrade riktning och började flyga ur sitsen på min mc. Vart vill du landa sa rlsten tiden tycktes vara en evighet då jag analyserade marken under framför mig.bröt 3 revben. Helt klart att dom finns. ❤❤❤

Vykke
0

Vi har alltid skyddsänglar med oss. Det kan vara ifrån tidigare liv, eller ifrån den grupp av människor du tillhör. Oftast känner de dig bättre än du känner dig själv.
Tyvärr är jag inte tillräckligt intuitiv för att tolka händelsen, så jag pratade bara utifrån erfarenhet och vad jag läst.

Det låter som änglar, man brukar skada sig mer efter ett så högt fall. Det är väl bara att tacka Gud :)

Kanske din mormor? Som är med dig. Din skyddsänglar verkar vara väldigt snälla. Du har nog runt 3 st.

De ser alltid det fina i oss

• Redigerat 2022-03-19 02:36 av Vykke