Nya medlemmar!
Hej alla nya medlemmar đ
SÄ kul att ni vill vara med hÀr. HÀr inne pÄ Ànglar hjÀlps vi Ät att svara pÄ frÄgor och skriva om sÄdant som ligger oss varmt om hjÀrtat
Ibland fĂ„r jag medelanden frpn nĂ„gra som vill stĂ€lla en "dum" frĂ„ga. Men den enda dumma frĂ„ga Ă€r den som inte stĂ€lls. Alla ligger vi pĂ„ olika kunskaps nivĂ„er, och dĂ„ Ă€r det ju bra att vi hjĂ€lps Ă„t đ
HÀr pÄ Ànglar hÄller vi en god ton och Àr vÀnliga mot varandra. Har ett öppet sinne att vi kan tÀnka och tycka olika men vara trevliga ÀndÄ.
Det skulle vara jÀtte kul om ni villa göra en kort presentation om er sjÀlva. Kanske göra en egen trÄd om hur ni tÀnker och kÀnner om alla vÄra Ànglar och det andliga.
Kram Bettan
Ăr inte super duper ny hĂ€r men kan ju Ă€ndĂ„ berĂ€tta om mig. đ
Jag Ă€r ganska ung och har haft problem med det andliga nĂ€r jag var liten. SĂ„ började i Ăvernaturligt iFokus men sen blev jag helt inne i Ănglar iFokus och det var bra för alla personer hĂ€r Ă€r jĂ€tte snĂ€lla. â€ïž Jag vet mycket om ĂrkeĂ€nglar och skyddsĂ€nglar inklusive kraftdjur. Ni kan frĂ„ga mig om kraftdjur, Ă€rkeĂ€nglar, Ă€nglar, skyddsĂ€nglar och allt möjligt. inklusive onda varelser. đ»
Hoppas ni kommer trivas hĂ€r i Ănglar iFokus
( ni kommer bli överlyckliga att trÀffa dessa personer hÀr.)
Sen sĂ„ vet vi alla att Bettan lagar bĂ€sta spaggetti. đ
You can not judge me unless you know me.
Hahaha trodde du glömt spagettin đ
Tack för din fina beskrivning đ
Hej! Jag blev medlem hĂ€r för ett par veckor sen tror jag. Ăr inne och lĂ€ser varje dag. Tycker ni alla verkar sĂ„ snĂ€lla och hjĂ€lpsamma. Jag Ă€r inte sĂ„ bra pĂ„ att skriva om mig sjĂ€lv. SĂ„ det fĂ„r bli lite kortfattat. Jag Ă€r en tjej i 20 Ă„rs Ă„ldern, som alltid har haft ett starkt intresse för Ă€nglar. Jag har alltid kĂ€nt att det finns nĂ„gon vid min sida som inte Ă€r av "denna" vĂ€rld. Ăr tacksam för att jag hittat denna gruppen sĂ„ att jag kan fĂ„ lĂ€ra mig mer och ta del av andras upplevelser. :) Kram pĂ„ er!
VÀlkommen! Du borde ta testa och Àta Bettans spagetti sÄ blir du toppen glad! Hehehe.. det Àr alltid kul med nya medlemmar, berÀtta gÀrna om dina upplevelser och sÄnt! Alltid kul att lÀsa folks upplevelser.
Fortvarande inte glömt spagettin sÄklart
Hej hej jag Àr med sen ett tag i druid och shaman och övernaturlig och spiritualism och tarot och jo massa annat. I somras började jag intressera mig mera för Ànglar och efter att jag lÀst nÄgra böcker och köpt Àngla kort blev jag medlem hÀr pÄ Ànglar i focus. Jag tycker om att lÀra mig nya saker och gillar att "prata"med andra som har samma intressen. Tack för att jag fÄr vara med Kram Desti
VĂ€lkommen! JassĂ„ om du Ă€r intresserad av kraftdjur/skyddsĂ€nglar/Ă€rkeĂ€nglar/drömtydning/hemsökt sĂ„ kan du skicka ett PM till mig. Vi alla Ă€r jĂ€tte glada att alla nya medlemmar kommer till Ănglar iFokus
Men GT sitter du och Ă€ter spagetti Ă€n đđ
Ny Àr jag inte och kom med pÄ i fokus första gÄngen 2008 sen har jag bytt nick mellan varven och ibland kÀnt att jag inte ska vara med pÄ nÄt forum men hur det Àr finns folk man kÀnt flera Är som drar en tillbaka in igen.
Just nu medarbetar jag pĂ„ druid-shaman,tvillingflammor och himlen men tidigare var jag vĂ€rd för nĂ„gra andliga öppna forum,dĂ„varande Medialt,Ăvernaturligt och Indianer.Startade ocksĂ„ upp en dold andlig sajt som jag numera medarbetar pĂ„.
Roligt att se nya medlemmar som dyker upp,vĂ€lkommen till er allihop đș
HĂ€r fĂ„r du mer spagetti GT đ

Hahaha Wolf du fÄr gÀÀÀrna smaka ;)
Hahaha denna spagetti đ
Ni nya och ny gamla Ă€r sÄÄÄÄ vĂ€lkomna in hit, jĂ€tte kul đSjĂ€lv har jag bara varit med pĂ„ iFokus i ca 1.5 Ă„r.
HÀr pratar vi öppet om vad vi tÀnker och tycker om Ànglar och ÀrkeÀnglar, vÀsen och kraftdjur. Vi visar respekt och har en god ton till varandra.
Vi hjÀlps Ät att svara pÄ frÄgor och tala om hur vi tÀnker i frÄgan. Det Àr ju sÄ vi lÀr oss, att vi vÄgar stÀlla frÄgor och försöka skriva vÄr tanke om det, att berÀtta om erfarenheter och upplevelser.
VĂ€lkomna đș