En kul grej
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Kul! Ska testa! âïž
Heej
Min aura Àr grön!
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
min e röd
Guld :P
Auran Ă€r ju i flera fĂ€rger och inte bara en đ
Ăppenhet kommer inte genom att göra motstĂ„nd mot vĂ„ra rĂ€dslor, utan genom att lĂ€ra kĂ€nna dem vĂ€l.
Min Ă€r röd! â€ïž
Heej
Och man ska aldrig lita pÄ sÄdana hÀr test pÄ datan ;) dÄ Àr det bÀttre att försöka se den sjÀlv om man verkligen vill veta! :)
Ăppenhet kommer inte genom att göra motstĂ„nd mot vĂ„ra rĂ€dslor, utan genom att lĂ€ra kĂ€nna dem vĂ€l.
Min Àr guld
Men kan ett test verkligen sĂ€ga sanningen? Hur fĂ„r man reda pĂ„ sin auras fĂ€rg? đ
Heej
Nej detta testet visar inte nÄgonting. Auran har flera olika fÀrger. Om du vill trÀna dig att se den sÄ gör sÄhÀr: sett dig framför en spegel och bara ta djupa andetag (ha helst en vit bakrund t.ex. en vit tapet) och sedan koncentrera dig pÄ dig sjÀlv och förestÀll dig att din aura blir större varje gÄng du andas ut. men detta mÄste man trÀna pÄ.
Okej. đ
Heej
Min blev orange :3
zamisen tror att flera redan vet detâŠ.hoppas jag..
Som rubriken lyder⊠En kul grej.
haha aa jag hoppas dem vet de đ
Orange vilket tyvÀrr inte stÀmmer dÄ jag sett min egen Aura massvis med gÄnger och den Àr nÀstan alltid Lila ^^ NÀr jag har kollat iaf
~SajtvÀrd pÄ Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare pÄ Akvariefisk ifokus
Jag har gjort den flera gĂ„nger och fĂ„r olika fĂ€rger varje gĂ„ng đ
Men som sagt, det Ă€r bara en kul grej, inget man ska ta pĂ„ allvar đ