Annons:
Etikettärkeänglar
Läst 8594 ggr
[Bettanbop]
2014-01-19 13:55

Beskydd genom Ärkeängeln Mikael

===

StMichaelDetta är bön till Ärkeängeln Mikael, där man ber om beskydd mot andliga attacker. 

Healers av alla sorter och personer som sprider gladeligen ljus omkring sig är oftast mest utsatta, både för att andliga vampyrer söker sig till ljusbärare och därför att healingen kan göra så att helaren får till sig av sin klients negativitet. Personer med hög grad av empati är också i riskzonen.

Du kan använda flammans beskydd på dig själv exempelvis när…

  • du är bland folk du inte känner dig trygg med.
  • du ger eller tar emot healing (bara det positiva kommer fram)
  • du ska gå på arbetsintervju
  • du handskas med myndigheter
  • en person försöker reta upp dig för att göra dig svag

Kort och gott, alla tillfällen då du kan känna dig svag eller utsatt.

Alltså har Ärkeängeln Mikael gett oss chansen att skydda oss mot attacker utifrån, men även för att skydda andra ifall vi skulle råka tappa balansen och sprida negativa energier omkring oss.

Kännetecken för att man är utsatt för en andlig attack kan vara känslor av vrede, depression, ångest, otur, olyckor och annat otrevligt som man kan uppleva. Dåliga vibbar helt enkelt, med skillnaden att man inte kan förklara varför eller varifrån dessa känslor kommer.

Bönen

Själva bönen är i sig ganska enkel;

-Ärkeängeln Mikael, omge mig med den skyddande andliga flamman.

Du kan även be för någon annan;

_-Ärkeängeln Mikael, omge {Namn} med den skyddande andliga flamman.
_

Det fungerar även för exempelvis för ditt hus (när du ska sova) eller för dina barn när du är orolig för dem….

Initiering

Vissa säger att man behöver initieras till att använda flamman, jag har inte märkt någon skillnad. De flesta jag känner använder sig av bönen utan initiering. Men här är bönen

_-Ärkeängeln Mikael, initiera mig till den andliga flamman.
_

Slutord

Det kan verka konstigt, men den fungerar.. prova själva Ler

Den här artikeln är baserad på en meditation från en manual hittad på Angeliclight. Manualen är på engelska men fri att spridas och läras ut hur man vill

Annons:
[Fabulous.]
2014-01-19 14:46
#1

Tack så mycket och väldigt fint skrivet🌺

Upp till toppen
Annons: