Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1324 ggr
[postmortum91]
2017-01-12 21:47

Vad kan jag göra?

iFokus logotyp SPIRITUALISM Sajter Inlägg Inkorg Hjälp! Nu är jag rädd Min bästa tjejkompis är medial och känner tydligt saker, dock är hon otränad men hon är ofta exakt och duktig. Hon skyltar inte gärna med det och är otroligt ödmjuk. Ikväll när hon var här berättade hon något som hon valt att inte berättat tidigare. Hon sa att i vår lägenhet finns det en arg/missnöjd kvinna som rör sig i trappen och i sovrummet. Hon brukar stå och titta ut vid fönstret. Hon är inte farligt men obehaglig och inte så vänlig. Vi låter dottern sova inne i sovrummet själv på kvällarna men hon sa att det inte ska vara någon fara. För ett par månader sedan låg jag i sängen och kände att något rörde mig i ansiktet. Har aldrig känt något liknande tidigare och det var så tydligt. Jag blev inte rädd, jag trodde det var min döda mamma. Jag väckte sambon och berättade. Senare när jag somnade drömde jag att någon höll för munnen och näsan på mig så jag vaknade upp i smått panik för jag inte fick luft. Jag berättade för den här vännen och sa att jag ändå trodde det var mamma och att det bara var en mardröm. Min vän valde att inte säga nått då för hon inte ville skrämma mig, men hon trodde att det var den här kvinnan. Nu är jag såklart livrädd.

Annons:
setfree
2017-01-14 07:44
#1

Jag tror inte på att det någon "människa" som har dött. Att människor efter döden befinner sig runt omkring oss tror jag inte på.

Det finns andra andliga varelser. Varför skulle någon människa hålla för munnen på dig? Är det rimligt? Speciellt inte din mamma. Skulle du göra det på din dotter?

[postmortum91]
2017-01-14 11:03
#2

Så du säger att det är en demon?

setfree
2017-01-14 11:49
#3

#1 Vi ska nog inte prata om demoner på den här sajten. Då blir jag nog avstängd.

Jag vet inte vad jag kan skriva här.

På andlig utveckling är det lättare. Vill du kan du ställa frågan där eller PM.a mig.

Allva
2017-01-16 19:16
#4

Nu tar vi det lite lugnt……. 
En demon är det INTE! för då hade allt varit mycket värre än det är hemma hos er.
Och det är ju så att här inne pratas det inte om dem.

Jag instämmer med att det är en ande, en som gått över till andra sidan som är hos er, förmodligen någon som är släkt med någon av er på något sätt :D
En ande vill oftast bara bli bekräftad att hon/han är upptäckt, att ni ser eller känner att den är där.
Att hon strök din kind betyder att hon tycker om dig. Att du drömde sedan att hon höll för din mun var för att hon inte tyckte att du skulle väcka din man och tala om din upplevelse.
Jag får inte riktigt fram vad det är hon är missnöjd med, men det verkar som att det är någon sorts förändring ni gjort som hon inte gillar så mycket.
Det du kan göra är att sätta dig i trappen eller sovrummet i lugn och ro.
Rensa dina tankar och slappna av.
I din tanke ber du anden tala om vem hon är och säga sitt namn. 
Lita på det som dyker upp i din tanke.   Var bara lugn, inget händer dig.
Får du svar kan du fråga fler saker om du vill, men försök hålla frågorna enkla och raka.
Tacka sedan för hennes besök och tala om att hon kan lugnt dra sig tillbaka till ljuset och att du kallar på henne om du behöver hennes hjälp.

Lycka till <3

setfree
2017-01-17 07:54
#5

#4 All right. Jag respekterar sajtens Skrivregler. Det var därför jag inte ville skriva mer.  Jag vill inte skrämma någon. Däremot tror jag inte ett ögonblick på att det är en död människa.

Upp till toppen
Annons: