Annons:
Etikettoff-topic-sandlådan
Läst 1303 ggr
[Änglar]
10/31/16, 6:22 PM

Vad händer här

Änglar är något fint, ett ljusets tecken och förmåga men det är så många hårda ord om demoner och gudar så jag ångrar att jag tog det här anonyma namnet eftersom änglar utgör ljus och kärlek inte en kamp om ondska eller demoner som inte ens finns.

Det här är inte änglar och jag ångrar djupt att jag gick med för allt tycks gå ut på hat och hämnd något som änglarna inte alls förespråkar.

Änglar är ljus, det finns inget demoniskt , övervinn din egen bitterhet och våga dig fram som änglamänniska <3 

Jag tackar för mig nu och går vidare med min familj och avslutar det här <3

Annons:
TezzD
10/31/16, 9:20 PM
#1

Tråkigt att vi ska förlora fina medlemmar pga ondska och kanske till och med hat? Jag är tyvärr inte en aktiv grundare men jag hoppas innerligt att skriverier om demoner, ondska osv slutar. Vi kan inte som människa förneka ondskan i alla dess former. Men vi får inte låta ondskan ta övertag. Den här siten ska lysa av glädje kärlek och ljus. Så att vi tillsammans kan övervinna rädslor och sluta att leva i ständigt mörker och rädsla. Massa kramar till er alla. Ljus och kärlek vill vi sprida!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[NeferNefer]
10/31/16, 11:15 PM
#2

Så synd … det finns de som tror att det går att tävla i vem som är andligast. De personerna är i regel de minst andliga. Änglar är ren kärlek, inget annat. Lycka till med allt du tar dig för, "Änglar" 🌺

Upp till toppen
Annons: