Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1391 ggr
Smyrfen
2016-09-22 17:32

Gud o djävulen änglar o demoner 2

Hej igen ja tänkte bara på en sak har du dom läser detta någon förmåga? I så fall skriv till mig… Ja e synsk o ha lite intuition som ja tränar o kan resa i ängladimensionen eller här på jorden helvetet himmelen been there done that….. Så om du ha gjort en astral resa eller drömt ngt o de hänt i verkligheten? Ha du upplevt något som du inte kan vetenskapligt bevisa men kan berätta om? Ja finns här mvh smyrfen

Annons:
The_pearl
2016-10-01 20:45
#1

Jag har drömt ett tag, flera nära nätter på rad, om djävulen. I varje dröm kom han närmre. Jag var inte rädd då jag vet att jag har ett bra skyddsnät och att jag tror på ljus och kärlek. I sista drömmen vaknar jag av att jag står ansikte mot ansikte med djävulen. Han hånler mot mig och säger "nu har jag dig". Precis i det ögonblick när han ska ta mig vaknar jag livrädd. Drömmen är otroligt detaljrik, jag kunde beskriva honom i detalj hur han såg ut. Hur han luktade osv. Otroligt verklig var han. Jag har googlat bild på honom men tycker inte att jag finner en bild just så som han såg ut. Jag kände hans närvaro resten av natten. Hur han stod brevid min säng. Så fruktansvärt obehagligt. Jag sa att han inte var välkommen här, alls. Jag tror jag fick besök av honom, att jag blev testad av något slag. Men jag har inte mer drömt om honom eller märkt av honom. Och jag vill inte det sen iheller.

[Rulander]
2016-10-04 13:59
#2

Det finns bara en sak som skyddar dig mot djävulen.

Han är ute efter att stjäla slakta och förgöra.  Var försiktig.

Upp till toppen
Annons: