Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 1090 ggr
TezzD
8/22/16, 6:24 PM

Från mig till er

Hej! Det är tyvärr så att iFokus inte är lika aktivt bland medlemmar som facebook nu för tiden. Jag är skapare av den här sidan och jag älskar att alla är välkomna in hit. 
Dessvärre så är jag själv inte längre så aktiv, men jag vill inte ge upp sidan ändå.

Jag hoppas att ni kan ha överseende med att livet rullar på och man har inte alltid tiden till att sitta vid datorn/telefonen och skriva. Så är det för oss alla. Och ibland så når man en punkt där man helt enkelt behöver en paus. 
Det är där som både jag och Bettan är just nu.

Jag tackar för att ni medlemmar finns. Det är NI som gör hela sidan och jag hoppas att trots vår frånvaro så stannar ni kvar och sprider ljus över sidan Hjärta

Det kommer ju alltid en dag då man kikar in igen 😉

Kram till er!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
NO61
9/1/16, 5:57 PM
#1

Hej Kära Tezz ❤️

Det har du sannerligen rätt i att aktiviteten den har blivit låg  på i fokus och Du och jag har mötts många gånger här och vi har haft så trevligt men nu tycks forumen sina ut 😕så är det i fokus tappar fäste.

Allt har sin tid, vi gör vår uppgift och sen så går vi vidare så även på facebook om än det inte beskriver-  Du Bettan har slutat och finns med oss där inne på den där lilla fasansfulla boken ❤️

Upp till toppen
Annons: