Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1306 ggr
Blueberry95
2016-08-18 14:59

Skyddsandar/änglar

Jag har varit intresserad av det andliga i flera år nu, och fått bevis på att det finns många gånger. Försöker träna upp min förmåga att känna av människor/varelser, se auran, lägga tarot etc. Men har också i flera år försökt att kontakta mina skyddandar. Vill så gärna veta vilka de är och kunna kommunicera med dem. Men förstår inte hur jag ska göra. Känns som att det är svårt att skilja på vad som är ens fantasi och vad som är dem. Har bett dem flera gånger att visa något sorts tecken på att de är där och lyssnar, men har inte lyckats. Någon som vill hjälpa mig?😊

Annons:
[Hukanson]
2016-08-19 14:55
#1

Som jag förstår det är positiva skyddsänglar en del av din egen natur så man måste vara mycket meditativt reflekterande att förstå när man får impulser till fokusering på något. Negativa skyddsänglar har man en bönegemenskap med så de svarar på böner och önskningar/affirmationer på sitt eget sätt. Negativa skyddsandar är familj, släktingar, vänner på andra sidan. Kan också vara illsinnliga obekanta.

Smyrfen
2016-09-22 17:12
#2

Ja tänkte bara informera att skyddsandar o änglar är bara där när du e i knipa annars e de rätt svårt att kontakta dem

Upp till toppen
Annons: