Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 5268 ggr
Ninen36
2016-05-10 21:31

Är det änglar på bilden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag och min familj på en gravplats för att se ut en plats där min älskade mamma ska få sin sista viloplats. Mil lillasyster tog denna bild på mig och min dotter när vi står framför den plats vi valt för mamma. När vi sedan tittade på bilden så ser vi att vi båda har ljuspelare på våra ryggar. Det är inget fel på kameran då vi tog flera bilder på platsen utan människor och inget uppenbarar sig på dem. Min ljuspelare är väldigt tydlig och är lite blåviolett i kanten på min högra sida. Min dotters ljuspelare är tydligare när man zoomar in och man ser även den mjölkiga vita hinnan på stenen framför henne. Hade det inte varit något där hade ju stenen varit skarp där också tänker jag. Någon som kan förklara vad detta är? Kan det vara något änglaljus eller är det bara jag som hoppas att det är det? Tack för svar

Annons:
[josten]
2016-05-12 22:20
#1

Fin bild ! inget proffs på änglar. Men tror att din vita tröja reflekteras av sol ljuset. Det vid din dotter kan jag inte förklara… ha det bäst

majlar
2016-06-14 07:39
#2

Nånting är det. Jag ryser när jag tittar på bilden och känner mig lycklig. Blir fnittrig. Fint fångat. Kanske reflektioner av det vita, men jag skulle också tänka på änglar om jag hade fått en så fin bild.

[emds123]
2016-06-27 23:46
#3

Det är nog deras beskyddare! Alltså änglar

[emds123]
2016-06-27 23:46
#4

:)

Allva
2016-06-29 19:48
#5

Det är din mor som är med dig och talar om att hon älskar dig. Hon säger att platsen ni har valt är fin och att ni gjort ett bra val.
Dotterns ljus är hennes egen aura man ser tillsammans med en annan anhörig som också är där med er.
Ni är högt älskade ❤️

[Hukanson]
2016-07-22 04:19
#6

Kameran kan fånga andesubstans och den är av olika kvalitet oftast fin och ljus som här.

Annons:
Ninen36
2016-11-15 21:18
#7

Hej alla! Jag vill bara tacka för era svar. Jag har läst dem flera gånger fast det är först nu jag skriver tillbaka. Det Alva skriver träffade mig rakt i hjärtat, det är nämligen exakt så min mamma hade sagt om hon kunnat trots att min mamma inte trodde på mer än detta jordeliv. Jag tror att den tredje släktingen som var där var min mormor. Jag har varit med om många otroliga och oförklariga/övernaturliga händelser samt sett skepnader de senaste åren som eskalerade efter min mammas bortgång. Nu ett drygt halvår senare har det lugnat sig en smula men detta finns alltid runt hörnet. Jag tror att jag upplever övernaturliga femomen och ser eller känner saker så gott som nästan varje dag. Men det är en helt annan historia. Tack för era svar. Och så vill jag säga till er som läser detta och kanske också mist någon man älskar så kommer de ändå fortsätta att vägleda oss från en annan värld som finns nära dig ändå. All lycka till er som läser detta!

[Hukanson]
2016-11-16 15:10
#8

Ninen36 kan man säga att du är säker på andevärldens existens efter dessa år av aktiviteter och upplevelser? Hur känner du sen att veta vad som är viktigt att tänka på i sammanhanget av vägledning från personliga andeguider? Vad innebär det, hur kan det vara kärlek i vardagslivet?

[Andlig Harmoni & Livsglädje]
#9

# 7 Vilket härligt och underbart varmt inlägg att läsa, det är just det som ren sund andlighet går ut på att helt och hållet låta sig omslutas av den underbara och fantastiska kärlek som andra sidan har att ge till oss alla. Önskar så från hjärtat att alla kunde se det utan att skapa en massa drama om en värld så fylld av enbart ren ljus och sann kärlek ❤️

Allva
2017-01-16 18:54
#10

#7 Så härligt att du kände :D 
Du har så rätt i dina antaganden om att våra nära och kära ser oss och gör sitt bästa för att vägleda oss.
All lycka till dig <3

[Esekiela]
2017-02-04 18:24
#11

Vackert ❤️

unbreakable8
2017-04-26 16:58
#12

Min hund som är vit.. varje gång jag tar foto på henne så får hon en änglalik aura, men jag tror ju också att hon är en liten ängel :)

Ninen36
2017-10-01 21:56
#13

Tack för alla svar bästa ni! Länge sedan jag skrev.. Var länge sedan jag upplevde tydliga saker från andra sidan. Vad hände? Är jag inte lika uppmärksam eller är det så att vi letar efter tecken så intensivt i svåra tider så vi tolkar därefter..? Jag vet ju att jag sett och upplevt saker tidigare men varför inte lika tydligt nu..? Bara små tvetydiga saker nu förtiden… När jag var yngre hade jag en speciell kontakt med djur, de sökte sig till mig på ngt vis och det var så tydligt så att jag ibland nästan skämdes inför andra människor…denna 'förmåga' har dessvärre avtagit lite om jag inte anstränger mig, men min koppling till blommor och natur är lika talande och stark fortfarande, det känns nästan som om den och de talar till mig även om detta låter flummigt…jag skapar små vackra världar av blommor…. Hur som helst vill jag dela med mig av en av många upplevelser när min mamma var sjuk..; Jag och min syster satt på vårdhemmet där mamma bodde. Det var adventstider och vi satt vid det runda lunchbordet. Tre ljus som ser ut som blockljus men är i själva verket tre led-blocköjus med on/off knapp undertill står släkta på bordet. Jag säger högt ut; - Ska vi inte tända ljusen? Utan att ngn rör vid dessa så tänds de framför oss en efter en… min lillasyster vänder på ett av blockljusen och det står fortfarande på off…!!!?? Mycket märkligt… Jag har även sett skepnader tillsammans med min mkt skeptiska man. Men nu är det länge sedan dessa tydliga tecken inträffade…varför? Någon som vet? Och vad har ni själva för upplevelser och tankar kring detta? <3

Annons:
unbreakable8
2017-10-12 19:22
#14

Men vitt överexponeras ofta, så det är därför det ser så änglalikt ut.

Tjeja
2017-10-17 17:05
#15

Vacker bild!

jag är övertygad om att det vi kallar för "övernaturligt" egentligen inte är det, utan bara är på en nivå vi inte lärt oss förstå vetenskapligt än.

Är din mor och mormor med i bilden lär deras energier säkerligen bidra till att bilden överexponeras, och/eller så använder hon/de den naturliga överexponeringen för att visa dig att hon/de är/var där med dig!  ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: