Annons:
Etikettskyddsänglar
Läst 1294 ggr
molam
5/8/16, 1:13 AM

Jag fick låna en ängel..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick låna en ängel.

Men denna ängel var inte som vilken ängel som helst.

Min ängel hade en Liten kropp, men svart päls, Fyra långa ben Med vassa klor längst ner på tassarna, and lång mjuk svans, 2 stora Vackra Bruna ögon som varit med om så mycket smärta, men ändå fanns hon fortfarande där.

Det tog mig flera månader för att få denna ängel van med Människor igen, det krävdes så mycket, men det fick mig att känna att, denna vackra ängel behöver mig, så jag kan itne lämna jordelivet, om inte annat, för hennes skull.

Men nu är mitt liv så mycket bättre, jag mår bra i mig själv, jag är inte jätterädd för människor längre och mest av allt jag vågar va mig själv.

April den 29e lämnade min ängel mig, hon var 13 år gammal och världens bästa vän och den bästa ängel jag någonsin kunna få låna, och nu var det dags att lämna tillbaka henne.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Tarotstollan
5/8/16, 1:28 AM
#1

Beklagar! 🌺😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
5/8/16, 1:49 AM
#2

Vilken vacker ängel du fick låna! 🌈

molam
5/8/16, 1:12 PM
#3

Jaa och hon passar bra in på talesättet att man får låna en ängel i svåra tider ^^

När dom svåra tiderna tog slut så skulle hon Hem igen, det gjorde ectremt ont från början mjen nu har jag börjat insett att, jag fick bara låna en ängel, Speciellt eftersom hon inte var valp när jag fick henne ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: