Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1142 ggr
[Clifford5sos]
3/21/16, 8:03 AM

Mina avlidna hundar i dröm

Jag drömde nyligen en väldigt konstig dröm och båda mina hundar som är avlidna var med i dessa drömmar. 

Dröm 1: 

Jag sitter på min säng och min äldsta hund som avled av cancer ligger i sängen också och jag stryker henne lugnt och försiktigt. Hon är lugn och avslappnad. 

Hon skiner av ett starkt ljus och ser liksom väldigt ren ut, hon omringas av ett skimrande ljus. Medans jag klappar henne så tänker jag "Hon lever men hon lever ändå inte, hon är död, men ändå är hon här hos mig". 

Efter det så vaknar jag upp och somnar om efter cirka 5 minuter, då kommer vi till nästa dröm. 

Dröm 2. 

Jag är på väg ut och går bort från mitt hus och upp på vägen. 

Då får jag känslan av att någonting är bakom mig, så jag tittar bak  och får se min andra hund som också är avliden. Han ser precis ut som när han var ung, hans päls är lång och han ser väldigt ren ut. Det jag märker är att han också omringas av detta starka ljus och det bara skimrar ifrån honom. Han följer mig på vägen dit jag ska och han omringas hela tiden av detta skimrande ljus. 

Jag är på väg in i en affär och han vill följa med in, men eftersom att husdjur inte var tillåtet så binder jag fast honom utanför. Jag klappar honom på huvudet och går sedan in. När jag kommer tillbaka ut så är han borta och ingen hade sett till någon hund.

Annons:
[Loet]
3/24/16, 3:44 PM
#1

Vi är mottagliga i drömmarna också, hade en katt som visade sig i en dröm.🙂
Och det var bara någon dag efter att hen hade försvunnit. man tänkte på vad som hade hänt och fick svaret i drömmen.

Har sett och känt av katten flertal gånger efteråt, och vet att den är med en och det känns så underbart härligt.❤️

#1 Är det länge sedan dina hundar gick bort.

[Clifford5sos]
3/24/16, 10:39 PM
#2

Min ena hund som jag nämner i dröm 1, hon fick jag ta bort för några veckor sedan pgr av cancer… Jag var med henne ända till slutet, jag höll om henne och pussade henne på huvudet tills hon somnade in helt och hållet. 

Min andra hund som jag nämner i dröm 2 är en av mina mammas hundar, den hunden togs bort för några månader sedan.

[Loet]
3/25/16, 8:18 AM
#3

Det är en bekräftelse att dina hundar visar sig för dig, att dom har det bra där dom är. och du kommer nog att upptäcka att dom är med dig framöver. kanske inte alla gånger att dom visar sig, men du kommer att känna det inom dig.

Härlig dröm förresten.🙂

Upp till toppen
Annons: