Annons:
Etiketttankar-och-funderingar
Läst 1191 ggr
[Nirvana-music]
3/16/16, 11:35 PM

Min hund

Har min hund det bra nu? Tog bort henne i början på året och jag önskar att jag kunde se henne eller åtminstone få höra henne, Har hört av mina förälder Historier när de tagit bort deras kanin och begravt den på ängen, 10 minuter efter att mina föräldrar har begravt kaninen så ser de en exakt likadan kanin göra en stort glädjeskutt några meter från graven på ängen. Att de hört hunden hässja bakom förarsätet efter att den gått bort, eller att hästens hovtramp och frustande hörts efter döden. Hade så gärna velat få besök av min hund, saknar henne så hjärtat svider, hon var min från 8 veckors ålder till 13 års ålder, sen drabbades hon av cancer och blindhet och jag tog bort henne innan det blev värre medans hon fortfarande hade glädje kvar i den lilla kroppen. :-(

Annons:
[lillelull]
3/16/16, 11:51 PM
#1

🤗❤️ Ta vara på de minnen du har och tänk tillbaka på saker ni gjort tillsammans så kanske det kommer nått fint litet besök från din kära hund en dag när du minst anar det.  🌺🌺

Tarotstollan
3/17/16, 3:16 AM
#2

Du kanske vill så mycket nu i din sorg att du inte kan ta in det ordentligt. Förhoppningsvis så kommer du att märka något senare när den värsta smärtan och chocken lagt sig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: