Annons:
Etikettandlighet-andar
Läst 1800 ggr
[Silverräv69]
2016-02-29 16:31

Skydd mot skadliga andar?

Min mamma väckte en stark rädsla inom mig i fredags, en som legat vilande länge.

Jag har en fullkomligt galen farfar, uppslukad av hat, agg, sorg och rädsla. Han är idag mycket gammal och vi väntar på hans oundvikliga bortgång. Jag för att kunna sträcka ut en hand till min fars släkt, lära känna dem och inkludera dem i mitt liv..deras närvaro har alltid varit saknad av mig och vad jag förstår är jag saknad av dem. Men farfar avskyr mig och mamma, beskyller oss för min fars självmord och alltid stått ivägen för en relation med min fars släkt. Det är historiens mycket korta version. =)

Mamma (och nu jag), är rädd för att hans själ/ande ska "hemsöka" oss och skapa problem och obehag efter hans bortgång.
Vem ber man om konkret skydd mot andar som vill en ont, andar som tillhört människor uppslukade av hat och agg?
Jag har känt skydd mot sådana själar förut, de har aldrig kunnat orsaka fysisk skada, men skrämt upp oss ordentligt och låtit en rödsla gro. Jag vet att vår familj har starkt skydd och änglavakt, men jag vill bli av med denna rädslan för gott, med vissheten om att ljus, kärlek och förståelse besegrar allt.

Annons:
[erkkidotter]
2016-03-04 13:36
#1

Jag vet att när jag jag ibland har drömt om demoner eller annat skrämmande så har jag ropat i min dröm om beskydd genom Jesus blod korset alltså . Det brukar fungera allt bara flyr iväg i drömmen. Jag tror på korsets makt  det är kanske därför. Men jag har sett att många mediala har ett kors runt halsen i TV ex.

 Hemma har jag ett par ikoner i sovrummet för att jag tycker det skapar lugn. Jag tycker du ska be  om beskydd av  dina änglar och din Gud. Annars kan ni ju också ta kontakt med ett medium.  kram var inte rädd ljuset är på din sida

[Raphael777]
2016-03-04 20:44
#2

Jag tror inte du behöver oroa dig över din farfar. Min farfar var också *ond* och han hämsöker inte någon. De får fullt upp och göra på andra sidan i alla fall så oroa dig du inte över det. Om du känner dig orolig över att han ska hemsöka dig så kan du bränna följande rökelser hema. Clover , bragons blood och frankincen, myrrh dessa är för beskydd. Känner du att du även vill rena så kan du köra Rose och white sage Stenar för beskudd mot andar är följande agate, black onyx, bloodstone, emerald, labradorite, malachite, peridot, black turmaline, silver, spilkstone #1. Om du har problem med demoner i drömar och värkligheten skulle jag rekommendera dig följande för lindring. Stenarna - jet, black kyanite, black turmaline, smoky kvarts, selenite, dravite, halite, peridote, black sapphire, kunzite Rökelser/örter - clove, juniper, eucalyptuse, cedar, benzoin, sandalwood, francincene, myrrh Hoppas ni finner deta lite hjälpligt i alla fall

[emds123]
2016-04-22 23:59
#3

Rökelse fungerar jättebra. Och stenar exakt som #2 sa:).

Upp till toppen
Annons: