Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2048 ggr
Sparklingponi
1/13/16, 4:06 PM

Skyddsdjur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt vaknade jag till lite snabbt och såg då i mörkret en stor kattliknande varelse sitta bredvid min säng. Större än vanliga kattdjur. Han verkade fokuserad på vad som hände runt om mig och det kändes som att han skyddade mig. Först blev jag rädd men förstod att han var skyddande så jag vände mig om för att sova vidare. Men så tänkte jag att det kan inte vara sant, så jag tittade upp igen och han satt kvar. Vi förde ingen konversation eller liknande. Det var mer som att han var där för att göra sitt jobb. Han satt och tittade på något långt bort. Håller jag på att bli knäpp eller är det här en skyddsängel, eller nåt annat? Kram Emma

Annons:
Pebble
1/13/16, 8:12 PM
#1

Det är inget ovanligt med skyddsdjur. Troligtvis har du en koppling med en tidigare värld där du haft ett skyddsdjur. Om du befinner dig i rätt sinnestillstånd och tror på detta så är det för min del fullt möjligt. Jag har inget skyddsdjur själv. Det hade varit välkomnat om jag har det. Är själv en beskyddare/omhändertagande kanske är jag för stark i den energin för att kunna släppa in ett djur. Förstår att du blir rädd, men lär dig att respektera och ta tillvara på möjligheten. Ge den ett namn, ta reda på vad den heter, lär känna den.

Sparklingponi
1/14/16, 7:17 PM
#2

#1 Ok tack! Hur menar du med den tidigare världen? Var det då ett levande djur jag kände? 

Borde jag skriva ett inlägg på kraftdjur i fokus? Jag kanske har skrivit i fel forum. 🌺

Pebble
1/15/16, 7:35 PM
#3

Det är en ande, en energi, en ängel. Någon slags koppling har ni till varandra. Helt beroende på vad du själv tror på. Jag tror på att vi återföds. Att vi har levt tidigare liv och att energier som flyttats vidare tar nya skepnader i vårt liv. Vi lever helt enkelt om fast i olika världar och med olika liv men med samma energi (det som kallas själ i folkmun).

Jag tycker inte att du har skrivit i fel tråd. Det är en skyddsenergi alltså en ängel. En ängel behöver inte vara vit med vingar. Vi kommer i många skepnader ✨

Seth
1/23/16, 10:10 PM
#4

Oj vad kul att du har skudds djur. Det har jag med. Ett tag hade jag en bergsgorila som jag kallade för Åke. Han är dock inte med mig längre. Jag har dock vargar och änglar som väktare nu. Även en reptil. Och hästar 😊 ja du världen är lagom konstig ibland.

[Silverräv69]
2/5/16, 1:30 PM
#5

Det stämmer att änglarna kan visa sig i olika skepnader, faktum är att de ka ändra den allteftersom deras budskap ändras som de vill förmedla till oss. De tar ofta den skepnaden som vi människor är mest tillfreds med. =)

Sedan kan det också ha varit ditt skyddsdjur, min svägerska sa att en rödräv följer henne och ska vara hennes vägvisare och stöd i sitt lärande om healing, samtidigt som en själ från en avliden frmastående helare också ska hjälpa henne.

Jag säger att du ska lyssna på magkänslan och intuitionen, den är oftast rätt. =)

Vilken upplevelse att få ha dett det vackra kattdjuret. <3

Sparklingponi
3/20/16, 1:37 PM
#6

Tack för alla svar! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: